Bir afacan çocuk metropollerde tükürüyor kaldırım önlerine                                                                                       Karşıdan gelen araba küfrediyor öndekine alelacele bakınırken etrafa                                                                   Şehir haykırıyor bunalan düşünceleriyle önünde eskimiş kisvesi                                                                           Otururken yan dairede oturan yaşlı teyzenin engin tecrübelerinin tiz sesi                                                                  Ararken mutluluğu sonsuzluk içine düşen bir mecnunun deliriş şifresi                                                                       Umduğunu bulamayan bir hancının son umudunun hayattan yediği son silleyi                                                          Kaosun hakim kılındığı ortamda müreffeh yaşamın arayışı içindeki yüreğin sızlanışı                                             Canlılık belirtisi göstermeyen bit iskemlenin duruşundaki aksaklığın göz yanılmasına uğrayarak kımıldanışı      Yükseklikler nüksediyor karşılaşılan her hüzünde mavilikle sarmaş dolaş olan yeryüzünde                                     Afacan çocuk kaldırım önlerinde ilerleyerek vardı okulana sıkılgan bakışlarıyla                                                     Hiperaktif mizacı boş dururmu ilk işi nefretle boyamaktı pastellerle arkadaşının yakasını                                       Çikolatasını yedikten sonra kakao parçacıklarını sürdü şaşkın şaşkın yerinde bekleyen matarasına                         Küçük şakaları seviyordu hayat ilerleyen zamanlarda acı şakaların ucunda bekleyecekti onu                                 Maviliklerin arasından sıyrılıp akacak enfarmasyon kosmosunun içinde gelecek karanlığın her tonu                       Bir fotoğraf sergisinde karşılaşan bir burjuva ile bir köylünün zıt perspektiflerinin arasından                               Yükseklikler nüksediyor kişiliğini sağlamlaştırmaya çalışan bir ergenin anatomisinde                                               Afacan çocuk okulundan dönerken arakasında benekli bir siyah köpek ağzında bir lades kemiği                           Kaldırımların tam karşında kırmızı bir dükkan satardı gizliden gizliye hınzırca parlayan Jamaika keneviri              Köpek o dükkana doğru yöneldi çocuk onun arkasından ilerledi dükkana doğru yalanlardan habersiz                      Dükkan sahibi çocuğu klasik yalanlarla şeker göstererek kandırdı metropolun tarihsel dokunuşunda                      Çocuk küçücük yaşında  hayatın sillesini yemişti  yere yığıldı mavi gökyüzünün altında ağzında sinsi köpükler   Uyuşturucu komasına girmişti çocuk iki genç yetişti yardımına çocuğun yanında siyah benekli köpek                 Yalvarıyor sanki insanlara insanlığın kaybolduğundan muzdarip                                                                             Yükseklikler nükseliyor bu çocuğun bakışlarında tüm hayat mefhumlarının benliklerde akışında......       
( Yükseklikler Nüksediyor başlıklı yazı ercaga tarafından 27.04.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.