1 Tüm Çıkacaklar Çıkmazda
Merdivenlerin  üzerinde bir kedi yüreği çıkmazda bakar aydınlığa                                                                           Bu acunun ülkelerinde köpek cihetiyle bakılır emeklerini feda eden samimi avama                                                 İnsanlık köprüleri kurulurken insafsızlık kamarası oluşturulur  sombaharın arasındaki karanlıkta                           Kedi nana meyillendi insanların fütursuzca çalıp tükettikleri değerleri görünce                                                     Bir rus ruleti oyununun sonlarına yaklaşıldığında koyu ışıklar söndürüldü akan kandan evvelce                     Asırlardır oyunlar sürdürüldü tüm yanan umutların alevinden gaddarlık püskürtüldü                                              Birliktelik içinde yaşanılması gereken kainatta beyhude münakaşa vasıtaları gösterildi                                             Oportünist amcaların telkinlere kanıp kendi benliklerine hastalıkları yalnızca söz gelimi                                   Gülüp geçilen mizahlar bile tekdüze seyrederken cinsel Ortodoks tabloları yakalama özverisi                               Pinokyo misali burunları uzanları uzadı tahta nefeslerinin yalanlarıyla uğraşırken                                                  
Tüm çıkacaklar çıkmazda kaldı ararlarken kendi selametlerinin selahiyetlerini                                                          Hayırlarını övmeye yeltenirken görmezler kızgın çöllerde cayır cayır yanan melanetliklerini                                   Tertemiz akarken sevgi denizlerini kirlettiler kinleriyle bezedikleri kağıt çöpleriyle                                                 Yeryüzü kaplandı umut ile umutsuzluk arası devinimli ilerleyen yalnızlık sisleriyle                                                 Kestirip attıkları yaşam maceraları canlarını acıttı kesti ince damarlarını bisturiyle                                                 Tüm çıkacaklar çıkmazda nereye gideceklerini şaşırdılar yalpalıyorlar azade                                                         Merdivenlerin üzerindeki kedi çıktı sokağa gördü yün bobinlerini içinde hayallerini gördü                                     Bobine doğru ilerlerken acı gürültüleriyle seyreden bir arabanın tekerleği kederin üzerinde döndü                           Hava kararmak üzereydi bulutlar kedinin cesedini büyük bir hüzüntüyle izlerken gündüz geceye döndü               Sevgi çiçekleri saniyeler içinde kapandı sükut ettiler insanın acımasızlığına                                                             Kedinin ölüsünü yakartop oynayan küçük çocuklar gördüler şehrin unutulmuş sokağında                                         Çocukların yüreği sızladı onu taşıdıyla küçücük elleriyle gömdüler evlerinin yanındaki küçücük   sığınağa           Bir yaprak üzerinde kedi uyurken ebedi uykusunda hafif bir rüzgar esti yaprak savruldu ortalığa                             Tüm çıkacaklar çıkmazda bir kedi misali fakat kedi bir ölü çıkacaklar ise tanımlayamacakları bir boşlukta....             
( Tüm Çıkacaklar Çıkmazda başlıklı yazı ercaga tarafından 24.04.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.