1 Benli Senli
Sana dair yoklamalar yapıyorum kendimce..
Gözlerin aklımda, ellerin aklımda, gülüşün aklımda tüm hatıraların aklımda sonra yokluğun geliyor aklıma, ömrüm diye sevdiğim nerede ? diye soruyorum elimi yüreğime koyup tüm acılarıyla ve vefasızlıklarıyla ''Burada'' diyorum...
Bazen söylenmesi gereken o kadar çok söz olur ki durmadan yazıp anlatmak istersin ama karşındaki sevginden yorulmasın diye susarsın. Sustuklarım seni öylesine boğar ki... 
Yazdıklarını aslında O'nun okumasını istersin ama senin göz yaşları içinde hıçkıra hıçkıra ağlayıp yazdıklarını o anlamayacağı için kendin yazar kendin okur ve yine kendin silersin... O'nunsa senin sustuklarndan haberi dahi olmaz ve sen önce yazıp sonra okuyup ve sonunda da sildiğin her satırla birlikte ...O'nunda senden biraz daha silinip yok olduğuna şahitlik edersin. Gözünde ve gönlünde O çok yücelttiğin bir bakmışsın sende sıradan biri olur. O'nunda senden istediği gibi... Af YARABBİM Af.... Suskunluğa hapsedilmiş çığlıklarım var dilimin heybesinde ve sana söyleyecek üç-beş çift lafım ama söylenmiyor işte...
Cümlelerin terbiyesi kaldırmıyor şerefsizliğini telaffuz etmeye.

( Benli Senli başlıklı yazı Yakup. tarafından 20.03.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.