Bazen Yalnızlık Size Kendinizi Anlatır

İnsanların bazen kendilerini dinlemeye ihtiyaçları vardır.Bazı  insanlar bunu yalnız kalarak yapıyorlar.İnsan bazı şeyleri düşünüp bazı kararlar vermesi gerekiyor. Bazı insanlar ise yalnız kalmaktan nefret ederler çünkü kendileriyle yüzleşmekten korkarlar. Yalnız kalmakta bazen kendinizi dinlemenin ey iyi yoludur. Bazı insanlar vardır herkes terk etmiştir  ve yalnızlığa alışmak zorunda kalmış gibi hissederler kendilerini. Unutmayın hiç kimse  bir şeyleri yapmak zorunda değil. Siz nasıl mutlu olacaksanız öyle hareket edin ve sakın kimsenin laflarıyla hareket etmeyin çünkü kendinizi hiçbir zaman anlayamaz tam ne istediğinizi bilemezsiniz.Neden sizde benim yaptığım gibi yalnız kalıp elinize bir kağıt birde kalem alıp  yazmaya başlamıyorsunuz.Yalnızlık korktuğunuz kadar kötü birşey değildir.Yalnızlık sizi kendinizle yüzleştirme imkanı sağlar ve bazı şeyleri  yoluna sokmanızı sağlar...

( Bazen Yalnızlık Size Kendinizi Anlatır başlıklı yazı hmyra arsln tarafından 19.02.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.