Bugün yağmur yağdı. İçim sana yanıktı. Yağmura kandı. Gözlerimde ki buğulu hale bulutlardan vardı. Bir tutam yürek burkuntusu, çaldı gülüşlerimi. Gülmeler, sana kaldı. Bugün yağmur yağdı. Gözlerimdeki yaşlar yağmura saklandı. Yağmurlar sırtını yasladı. Ben duvara yasladım, duvarlar dost oldu. Bugün yağmur yağdı. Islandı çocukluğum. Bir su birikintisinden diğerine koştu durdu, yağmurlara sarıldı anılarım, anılar bana sardı. Bugün yağmur yağdı. Geçtiğin yollar yıkandı. Esti bir rüzgâr, geç kalmıştı. Değdi saçlarımdan, sana giden yollar tozlandı. Bugün yağmur yağdı. Toprak çatlaktı, yüreğim, resimler, gözlerin… Bugün, gözlerine yağmur yağdı. Aldı bendeki ve sendeki tüm kırgınlıkları, seline kattı. Bugün yağmur yağdı. Yandı yağmurlar.Yağmurlar bana kandı.

                                                                                                                    Bihruze

( Bana Kandı başlıklı yazı Bihruze tarafından 5.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.