1 Var Mıyım Yok Muyum
Hayat öyle bir hal aldı ki artık. Aşk denilen illet belden altı oldu artık. Kimsenin kimseye güveni kalmadı. Herkes farklı düşünceler de nerde o eski aşklar? Kimse kimsenin yüzüne bakamazdı utancından ama devir öyle birşey oldu ki evde anne babası var ama kız eve erkek arkadaşını getirebiliyor. Hadi söylesin biri çıkıpta gerçek aşkı anlatsın bana benden daha iyi tanım yapsın. Yapamaz...
Çünkü şuan kiler tanımsız birşey. İnsan arkadaşıyla içli dışlı olur mu ? İçimi sadece böyle bomboş sayfalara döküyorum işte. Gerçekte yanımda olup dinleyecek kimsem kalmadı,yaşım 20 annem babam mı dinleyecek yoksa gerçekten hayat kurmak istediğim insan mı? En iyisi en doğrusu beklemek...
Ummadığım bir anda çıkar karşıma yada hiç ummadığım bi zamanda gelir hayatıma farkına bile sonradan varırım. En güzeli de öyle olur zaten en keyiflisi . Mesela düşünsene bembeyaz sayfam senin yerine ona anlatıyorum. Çok iyi ya düşünürken bile. Öyle böyle değil yazdığım yazı çok farklı bir yerden bir yere gidiyor demekki bu kadar karman çorman bir haldeyim. Gel be artık düzel karman çorman olmuş düşüncelerimi son verelim herşeye ikili mutluluk yaşayalım... Canımı yakan birşey yok çünkü kaybettiğim yada kazandığım birşey yok 0(sıfır) nötr bir haldeyim. Daha yazacaklarımın devamı var da nasıl başlayıp bitireceğimi bilmiyorum. İçim o kadar dolu ki patlayamıyorum kimseye açamıyorum gözyaşlarımı. Rabbime hamdolsun ki bugün de yaşıyorum. Yarına var mıyım? Yok muyum meçhul..
( Var Mıyım Yok Muyum başlıklı yazı Ogzhnalty tarafından 22.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.