Hayal kafe burası.

Bir dolu düşünce geçiyor aklımda ve bir o kadar duygu var kalbimde sana tam tekmil iletilmeyi bekleyen.

Hayalin bile cana bedel, cihana değil!

 

Hasretle kavrulan bir yüreğin ve onsuzlukla savaşan bir aklın naçizane terennümüdür bu satırlar. Her satır yüreğe indiriliyor. Darbe üstüne darbe, sadme üstüne sadme! Yine de yıkılmıyorum, çünkü temelimde senin aşkın var beni ayakta tutan! Bu harç öyle malzemesi eksik bir harç değil, her gramı ölçüsünde olan bir harç; hüznü, yalnızlığı, sevinci, övüncü... Ne bir eksik ne bir fazla!

 

Hayal kafe burası...

Bu satırlar yalnızlığın ifadesi...

Onsuzluğun kara kalem resmi...

Ayrılığın yeryüzündeki en nefisi... Herkesin ayrıldığı ve koptuğu birileri vardır elbet bu yaşamda. Hiç kimsenin ayrılığı benim senden ayrılığım kadar zor ve nefis değildir. Ayrılığın bile anlamlı... Anla ne kadar büyüksün bende, ne kadar muhteşem... Başkasından değil senden ayrıyım bunun ayrımını anladın mı?

 

Ah be  iki gözüm,

Sabahın körü, gördüğüm sen...

Ve nefsimin ilk kürü; kahve...

Buram buram sen kokuyor, zihnimi seninle açıyorum. Güne seninle başlıyorum.

Bir kitabı okur gibi seni okuyorum satır satır.

 Bir filmi izler gibi seni izliyorum nokta nokta.

 Ve tertemiz bir havayı içine çeker gibi seni çekiyorum içime.

Yaşamak bu Tanrım, şükürler olsun.

 

 Bir eylül sabahında sensiz karanlıktayım desem inanır mısın?

Bu şehrin kalabalığında sensiz yalnızlıktayım desem anlar mısın beni?

 

Kollarında uyanmak vardı, kim bilir belki de uyanmamak! Saatlerce sana uyumak, sana sarılarak sımsıkı... Sıkı fıkı olmak seninle, saçlarını gece yapıp gözlerime çekmek, dudağını, susadığımda musluğa dayar gibi ağzımı, kana kana içmek...

 

Hayal kafe burası...

Seni o kadar büyütmüşüm ki bende, hep sen olmuşum.

Nabzımı tut, sen diye attığını göreceksin. Kalbim bir ritim tutturmuş sen diye.

Gözlerime dik gözlerini, kendini göreceksin. Senden sonra iş göremez raporunu alırım herhalde. Gözlerin canıma kasteden bir mermi değil  de nedir şimdi?

Ellerimden tut biraz, tuttuğun o an seni nasıl sevdiğimi anlayacaksın. Titreyecek ve terleyecek ellerim anında, sen kalbimi avucunda hissedeceksin.

Seni iliklerime değin hissediyorum.

Sırılsıklam seni düşünüyorum.

Seni yaşıyorum dibine kadar.

 

Ah be yeşil gözlüm!

"Nerdesin?" diye sormuyorum çünkü biliyorum ki ömrümün tam ortasındasın.

Kalbimdesin.

 

 

( Hayal Kafe Burası başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 16.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu