Öyle herkesin suratına tüküremezsiniz. O ağzınızdan çıkan balgamın tükürüğünde bir onuru haysiyeti vardır. Bazı gafiller bizi Türk Milletini tükürük ile boğacaklarını akıllarından geçiriyorlarmış. Kendilerinin adına savaşçı, gerilla dedikleri üç beş çapulcu bizi tükürük ile boğarmış. Hiç bir zaman karşımıza mertçe çıkmayan, her zaman kahpece, kalleşçe ve pusu kurarak saldıran bu vatan hainleri ve alçaklar, kendileri de biliyorlar ki diğer terör örgütlerinden hiç bir farkları yoktur. Ve yine biliyorlar ki, bizim müttefik sandığımız ama aslında ne müttefik ne de dostumuz olan ve olmayı hak eden adının önünde ''Büyük'' kelimesi olan devletlerin desteği olmasa kim kimi tükürük ile boğuyor o zaman belli olur...


Benim meclisimde, geleceksin milletvekili seçileceksin ve benim verdiğim vergilerden on beş yirmi milyar maaş alacaksın, sonrada doksanlı yıllarda kendi dilinde yemin etmeye kalkacaksın, dersini alıp döneceksin, şimdilerde ise haince laflar edip teröriste özgürlük savaşçısı diyeceksin. ''Gerilla sizi tükürük ile bile boğar.'' diyeceksin. Yazıklar olsun yazıklar. Geçmişte yaşananlar her zaman ders oldu ders. Ama çalışmıyorsunuz derslerinize iyi bir şekilde belli ki... Yazılınız zayıf, sözlünüz de zayıf, Türk Milletinin kanaat notu da zaten belli. Yani bu kafayla sittin sene ders çalışacaksınız gibi görünüyor.


Kurtuluş Savaşı zamanlarında çıkardığınız isyanlarda da dersinizi aldınız, şimdilerde yine alıyorsunuz, yine alınan derslerden kendinize pay çıkarmıyorsunuz bir türlü. ''Hiç ibret alınsaydı tarih tekerrür eder miydi?'' derler. İbret de almıyorsunuz belli ki geçmişte yaşananlardan...


Güzel kandil günlerimiz vardır bizim. Ve biz o günlerde Yüce Yaradan Allah'a ellerimizi açıp da dua ederiz. ''Allah'ım memleketimize dirlik ve düzenlik ver.''diye ''Allah'ım bu terör belasını yurdumuzdan def et.'' diye ''Allah'ım bölücülere fırsat verme'' diye. Sizin pislik dolu, vahşet dolu, ölüm dolu, alçaklık ve hainlik dolu Kandiliniz ile bizim mübarek kandillerimiz çok farklıdır. Bizim kandillerimiz kıyamete kadar kutlanır ve yanar da gün gelir sizin kandiliniz sönebilir...


Şimdiye kadar hiç bir terör örgütü hiç bir demokratik ülkeyi mağlup edememiş ve diz çöktürememiş, bundan sonrada başaramayacaktır. Yaptıkları şey sadece o devletin kaynaklarını terör olayına odaklamasını sağlayıp ekonomik yönden zayıflatmaya çalışmak olmuştur. Gün gelecek dağlarımızda, ormanlarımızda, yaylalarımızda insanların yüreklerinde korku olmadan piknik de yapılacak, halaylar da çekilecek, ağaçlarda dikilecek. Bizler yerlere de tükürmüyoruz, bazı haysiyetsizlerin suratlarına da tükürmüyoruz. Çünkü onların Türk Milleti
nin yüzüne bakacak yüzleri de yok zaten. Lakin tuvalet ile ilintili olan başka bir şey yapabilirsiniz. Siz anladınız onu anladınız. Hepinize en derin sevgi ve saygılar yine... 

( Tükürüğünde Bir Haysiyeti Vardır başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 7.08.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.