Aşkın Gerçek Yüzü

Aşkın gerçek yüzü,çok hâzin ve çok kötü.Aslında AŞK;Saf kalplere oynanılan kötü oyundur.Siz onu deliler gibi severken,oda size seviyormuş gibi yapar,bizlerde saf saf inanırız.Zaten sorunda burada,saf ve tertemiz kalplerimiz vardı,işte bu yüzden kaybeden hep biz olduk.Siz onu saf kalbinizin,en temiz duygularıyla severken,onun kalbi bataklıktan farksızdı.Ne giren belliydi ne çıkan.O yine gelse,seni seviyorum dese,hangimiz geri dönmeyiz ? Hangimiz tüm olanları unutmayız ? Aşk budur.Ancak aşk,öyle bir illetdir ki,O kendinden nefret ettirmeye çalışsa bile siz onu tüum kalbinizle seversiniz.Aradan ne kadar zaman geçerse geçsin bu böyledir.O sizi gün geçtikçe daha çok unuturken,siz ona gün geçtikçe daha çok bağlanırsınız.O sizi gün geçtikçe anmazken,siz sabah akşam onu anarsınız.Aşkın gerçek yüzüde budur.Aşk;saflara oynanılan kötü bir oyundur.Ancak saf ve iyi kalpli birisiyseniz,Aşkı sizde benim gibi güzel görürsünüz...



 Mehmet Şahin...
( Aşkın Gerçek Yüzü başlıklı yazı mehmetSHN tarafından 28.06.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.