1 Göğel Ördektim

Göğel ördektim

ğel ördektim uçuyordum yoluma bir avcu çıktı,
 kanatlarımdan vurdular..
Tek amacı beni tuzağında tutmak..
Ben ne edip edip durduysamda avcunun baskısındaydım...
sürekli kontrölündeydim,  azıcık bir kıpırdasam hareketlerimi kısıklıyordu, avcu ya!.  Nasıl kıpırdardım... Gözlerim hep avcuya takılıyordu,  madem hedefindeyim,  gelsin beni  yığıldığım yerden kaldırsın!.. Sessizce seyir edidiyordu öylece... Bense acılarımı birebir derinden derinden yaşarken....
Avcu aldırmıyordu çaresizliğime... Kendim kendime bir yol bulup .. Avcunun elinden kurtulmam lazım.. Yaralarım çok derin... Sarılması lazım,  öyle incindimki!.. Bir türlü işin içinden çıkamadım.. Her nekadar zorda olsa,  sakatlanmalarımdan kurtulmam için birşeyler yapmam lazım,  kendimi düzlüğe çıkarmam lazım..... hiç olmazsa ruhumun yaraları zamanla iyileşirler...
Buda bende bayağı bir zaman alır biliyorum... Hiç olmazsa kendim için  birşeyler yapmam lazım...Avcunun hesaplamaları değil kendi hesaplamalarım... benim kurtuluşum olacaktır...yaralarım çok derin... beni kabul görmeyen avcunun aklı neye hizmet eder?... Dona kaldım öylece ruhum bedenimde kayboldu gitti... ben bir çaresizdim söküldüler bedenimden duygularım aklım başımdan gitti....
Bedenimde bir karanlık çöktü üzerime, ağlamak istedim ağlayamadım...
göz kapaklarıma karanlık bir perde gerildi o  an taş kesildim.. gözüme hiçbir nesne gözükmediler....
Ben insandım çünkü masumdum.. Neden bukadar derinden yara aldım?.
Oysa benim hiç beklentim yok kimseden ... kendim kendime yeterliyim,
benimkisi sadece insan gibi sevmekti,
Duygularımın savurduğu istikamette,
sadece sevgi seli olarak çağlamak,
Mutlu olmaktı,
Yine yarım kaldılar...
çabalamalarım,  yine ben yalnız tek başına,
Ortalıklarda kaldığıma, yalnızlığıma ağladım,  ağladım...
bana payıma düşen  kırılmalarım kaldı
sadece !...
Avcudan bana kalan kırılmalarım kırılmalarım....

Dönüş Korkmaz ...
Kues`dan.....


( Göğel Ördektim başlıklı yazı Mosell 07 tarafından 14.05.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.