SEVMEDİĞİ KULUNU
Ölüm tadılacak, tattı Sultan Süleyman.                                                                                                            Bedenimizden ruh kabzedildiği zaman,                                                                                                              Orada demeyelim hiçbir zaman, aman.                                                                                                              Seni hiç kimse kurtaramaz hiçbir zaman.
Üşüyorum ve üstümde topraktan yorgan,                                                                                                            Kimseler yok, dört tarafı çevrili kurgan.                                                                                                          Var ile yok arasında çürüyen organ,                                                                                                                    Seni hiç kimse kurtaramaz hiçbir zaman.
Dostlarım var etrafımda akrep ve çıyan,                                                                                                            Yanıma geliyor düşman bildiğim yılan.                                                                                                              Ne haber demiyor, yanımda gezen şeytan,                                                                                                            Seni hiç kimse kurtaramaz hiçbir zaman.                                                                                     
Ayıp, topraktır deriyi kemikten soyan,                                                                                                              Etinden yerler, usulca çekilir doyan.                                                                                                                Akmamıştır hiçbir yere kırmızı boyan,                                                                                                              Seni hiç kimse kurtaramaz hiçbir zaman.
Dönemeyeceksindir, sağından soluna,                                                                                                                  Bunlar vaadidir, sevmediği kuluna,                                                                                                                      Bir kere hizmet yapmamış onun yoluna.                                                                                                            Seni hiç kimse kurtaramaz hiçbir zam
     Ahmet Faruk KÖRÜN-LeyL-i Efruz
 
( Sevmediği Kulunu başlıklı yazı LeyL-i Efruz tarafından 30.04.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.