Dipteyim kalbim yaniyor. 
Yalinizlik rüzgarlari saclarimi dağityor. Yagmur üfleyince sanki bulutlar yüzüme tüküriyor. 
Ağlamiyorum, sdce sna yazdğim şiirler gözlermden akiyor. Hicbirini ezberime almadm cünku bn o şiirleri sni unutmak icin yazdm. 
Sn giderken, sni ne kdr cok sewdğimi bir kez dha anladm. Ve söylemktn son anda caydim. 
Biliyordm anlamiyacaktn. 

Az önce yalnizliğmla yanimdan gecen sndin, dalgindin sni izledim. 

Kiyidayim aklim yaniyor. 
Bilmedğim hüzünlü şarkilar dinliyorm. 
Bilmedğim yollarda yol aliyorum. Ne garip. 
Ağlamiyorm, dinledğim şarkilar gözlerimdn akiyor. 
Yüzüm yere düşüyor, eğilip yüzüme bakyorm. Yokum. 
Yüzsüslüğmdn utaniyorm. 
Sn yokken yüzümde taşidğim şey bir suret bile olamiyor. 

Kiyidayim. Ellerim yaniyor. Ödemekten korktuğum bedeller icimde büyüyor. Üstüme yikiliyor. Yalnizlktan eskiyorum. 
Dilim küfleniyor. Dilim birtek 'seni seviyorum'a döniyor. Seni sevdiğimi söledği icin dilimi öpmek istyorm. 
Dalginsin. Sirtini dönmüş gidiyorsn. 
Soruyorum sna "şimdi hangi dil cevirebilirki sni bna?" 
Aşka küsme diyorsn 'sni o tamir edecek'. Biliyorum. Bn ihtiyacim olan mutluluğu bile sna saklamiştm. Aşiktim işte. Dha ne zmna kadar uzatabilirdimki cocukluğmu. Kurduğum hayallere bile kusurlar buluyorm. Küsiyorum. 
Diyorsnki hüzünlü bir denklemdir aşkin verimliliğin yalinzliğin ucurumu kdr olmasi. Haklisn tabii. 
Aşk sevene zordur, sevilene cocuk oyuncaği. 

Dipteyim icim yaniyor. Icimde sn yaniyorsn. Yaniyoruz. Care aramiyorm. Bn aşiğim. Care düşünemem. Sönmeyi dğilde yanmayi kurtuluş sayarim. Sn hala bna sönmekten bahsediyorsun ya, böyle yanmak yanmakmidir nsl söneceğiz sorusuyla. 
Unuttum derken hatirlananlar gibiyim eksik yalnliz yarali ve haksiz. Biliyorm soraki bi gülümseme gibi duruyorum yüzünde ve bn sna ne zmn aşktan yana zengin bir gülümseme sunsam hep fakirliğin siritiyor yüzünde. 
Sanirim yanliş bir durakta doğuru otobüsün gelmesni beklyorm, bu yüzdn kalabalik duraklarda tek başinayim. Yaliniz değilim azim. Yalinizlar yalinizlari bulamadği icin coğaliyorlar. 
Ondan işte bu yaliniz yalniz yaşar. 

Dipteyim canm yaniyor. Canm canmi sikiyor. Yaraliyor. 
Ónümden gecip giderken sn, sna yaralarimdan cicekler yapiyorm. 
Saclarin gözlerini kapatiyor gidiyorsn. Tamam git. Ama gözlerin bnde kalsn. 
Onlar bna snden dha iyi bakiyor. 
Biliyorm başkalarini sevecek kalbin. Karişamam. Cünkü artik bnim dğilsn. 
Snden son istedğim istedğin gibi sev istediğini ama bni sevdiğn gibi sevme kimseyi. Asil bu öldürür bni. 
Ah o sni bna bağlayan aşkin yokmu? Yokmuş! 
Anladmki bir olunmadan biz olunmiyormuş. Sna sarilmak kollarini yalinizliğa acmakmiş. Bir aşkta özlemin tek caresi kavuşmak dğil unutmakmiş. 
Gecip gidiyorsn önümdn bilmem hangi aşka,bir aşk lazm sna ve snde bir aşka. 

Dipteyim cnm yaniyor. Sn yakiyorsn. Olsun. Yak ki canimi yalnizlğim ısınsin. Yak ki canimi üşümiyelim aşkta. 
Böyle yaziyorm diye kizma. Bn aşkin üç harfini bir araya getiremiyen şairlerim. Aşkin nsl yazdiğinida bilirim. Bn onlardan dğilim. Aşk bir miras dğildir ve kimseden kimseye kalmas. 
Hayat verilmemiş bir sözü tutmaktir. 
Kimi yazar. Kimi yaşar. 

Dipteyim. Hoşcakal. 
( Dipteyim..yaniyorum.. başlıklı yazı iley tarafından 20.04.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.