bunu okurken bu linkteki müziğin size eşlik etsin. 




Seni terk edişim seni sevmediğimden değildi,
gözlerinde kaybolup giderken arkamı dönüp gitmek sevmediğimden değil,
aşkı ararken sende bulduğumda, gidişim sevmediğimden değil,
geç kalınmış bir aşkın uğruna feda edecek bir şeyim olmadığından dı gidişim,
her gün tekrar tekrar seni ansa da kalbim, uzaklarda hoş seda olmuştu derin sevdan,
saklasam da herkes den her şeyden, saklanamaz oldun yaşlı yüreğimden,
Kadehlerde kaybolmak ne kadar güzeldi geceleri sensizlikte,
dost aramak yalan olsa da fani dünyada sen varsın artık en eski dostum içimde,
Hayat yalan söyler ya, sen yalanlarla yaşamaya bense senin hayaline mahkum,
işte öyle bir şey hayat, yaşamak zorunda olsan da nasıl yaşayacağına senin karar veremediğin bir yalan.




yazı yazmak geldi içimden yazacak platform ararken bu siteyi gördüm,Yazdım, yaşadım,yaşlandım hani derler ya hayatı biliyorum dememek lazım hayat her doğan güne senin bilmediğin oyunlarıyla gelirmiş

.8069.83 km   uzağa gitsem de sen hiçbir zaman benden 1 cm uzağa gidemedin.İşte öyle bir şey benim hayatımda, saçma sapan doğan güne mahkum,Ben her sabah yanınızdan geçtiğiniz adam, simitçiden simit alan adam,otobüste yan koltukta ki adam, ben yanınızdan geçen arabadaki yalnız adam.işte öyle bir şey bu adam sıradan, yalnız gecelere mahkum adam.Sokak lambalarının aydınlattığı yollardan kaçan, karanlıkta sessiz yürüyen adam, okyanusu aşmış, yıldızlarda kendini arayan adam bu adam, işte öyle bir adam.yani senin gibi yalnız bir adam.


( Seni Terk Edişim Sevmediğimden Değildi başlıklı yazı blandus tarafından 10.04.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.