İçim de bir hazin son buldum

İçimde bir hazin son buldum demli bir gözyaşı kaynattim hadi yokluğunu içelim sessizliğin dinlenmesi zor ama seni beklemekten zor olamaz. severek ayrıldığım gözyaşımı silip gidecek kadar merhabet sahibi olmasaydın keşke yavrusuz kuşlar gibi kalakaldım şimdi sessiz çığlıklar kopuyor kitaplar dolusu anılarımız vardı şimdi tek satıra sığdırmak zorunda olmak...ayrıyız diyemem ama bulaşmak da istemedim bu hain oyuna ...seviyorsun biliyorum ama kendini aşmayan bana ulaşamaz bunu unuttun ve sen hatırlamadan ben gideceğim bu ellerden dönüşümün olmasını bende isterim ama donermıyim bilmem aşkının bir bedeli olacak elbet o yüzden ben seni sevdim ama kavuşamiyorsak senin günahlarının bedelidir bu ayrılık benden önce sevdiklerinin ahidir...herkese gönül verendir eskiden şimdi tek bir sevgiye köle olmadan kavuşmak olurmu ...ağlamadan sevmek olur mu ayrılmadan kavuşmak olurmu ...kendini unutmadan bana gelmek olur mu ...gelirsen bir gün hiç bir şey bırakma arkada...

                                                                                           ÖZLEM YALÇIN

( Içim De Bir Hazin Son Buldum başlıklı yazı özlem yalçın tarafından 6.04.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.