.........................................................

.......................................................................

............................................................................................


 akıyor gözyaşlarım yıkıyor bedenimi...
bedenim öyle aglıyorki birbirine karışmış iplik yumagı gibi duygular birbirine girmiş pörsükçe bir türlü çözülmek bilmiyor kendinde..
karman karışık.feryadım kendime.. neden bunca keder hüzün.. niye feryadım göklere ulaşıyor .. göklere  orada bulut dalgalarıyla carpışıyor.. öyleki fırtınalar kopuyor bedende.. sanki şimşekler çakıyor yüreğime.. içim acıyor..

yüreğim kanıyor .. ilk yardımsa yetersiz .

fırtınalar kopuyor yüreğimde adeta  ağlıyor bir kiprit alevi gibi yakıyor yüreğimi... akıyor gözyaşlarım yıkıyor bedenimi orada deli fırtınalı yağmur gibi..  çalıyor edebiyat vadisinin belalım ritmi eh az biraz avutuyor ruhumu...öylece ben garip kendime bir yabancı gibi.. ateş parçası gibi bulutlar çarpışıyor patır patır deli bir yağmurlu dolunun habercisi gibi her defasında üşüyorum! bu fırtınada olanca

acımazsızlığıyla yağıyor üzerime! kendimi koruyamıyorum!

öyle deli yağıyorki! kaçmak istiyorum şemsiyem kırık korumuyor! yarım yamalak öylece ıslanıyorum! sırımsıklam hemde tüm bedende beni yok edercesine!! tek kurtuluşum sesiz ve sakin bana ait olan barınağım!!!!..göz yaşlarım sel olup aksada! yüreğim yansada! burası benim hayat bulduğum son durağım!! nefesim.. soluklandığım  yerim...
 her karesi anılarla dolu! gözümün nuru! ruhumun emin ellerde olduğu dört duvarım!pencerem.. çatım ... önünde terasim... yamaçta orman dağlarım...  ağaçlarında ötüşen kuşlarım....  gök yüzünde  mavi bulutlarım....bulutların boşluğunda.. iklimi yeşille süslenmiş....  temeli karaya oturmuş ailemmmmmmmmmmmmm....
Evim  dört duvarım... pencerem çatım.. burası benim son durağımmmmmmmmmmmmmm...

6. mart.2015. wederath``dan
 "Dönüş Korkmaz".


...................

..............................


................................................




( Akıyor Gözyaşlarım Yıkıyor Bedenimi başlıklı yazı Mosell 07 tarafından 11.03.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu