1 Özgecan
Özgecan'ın celladının annesini izledim haberlerde. Acımadım desem yalan olur. Zavallı, çaresiz bir kadın. acısını anlıyorum, bir anne için evladının can almış olması dünyada yaşayabileceği en büyük hayal kırıklığı olsa gerek.Umutlarımız, hayallerimiz hep çocuklarımızın üzerine kurulu değil mi? Kocasından şiddet gördüğü zamanlardaki bir hayali belki de oğlu büyüyüp ona kol kanat gerecek onu bu hayattan kurtaracaktı. Ne acı ki bu hayallerle ve koca şiddetinin baskısıyla küçük yaşlarından bu yana çocuğunun yapmış olduğu hataları gizleyerek, saklayarak zemin hazırlayan bir anne bence...Çünkü hala diyor ki; "önce oğlumun böyle birşey yaptığına inanmadım, babası da ordaydı dediklerinde inandım." Anneler ağaç yaşken eğilir.Çocuklarımızın suçunu bastırmayalım, gizlemeyelim.Çocuklarımız hatalarıyla yüzleşip, sonuçlarına katlanmayı öğrensinler, öğrensinler ki büyüdüklerinde çiçekleri soldurmanın sonuçları ne kadar dayanılmaz bir azab olacağını bilsinler ve O üç yaratığa dünyada ve ahirette sonsuz azap diliyorum. 

( Özgecan başlıklı yazı derya günel tarafından 19.02.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.