1 14 Şubat Edeviyatevi Buluşması

Ömrümüze sığdırmak istediğimiz hayaller, ümitler, gerçekleşmesini dilediğimiz niceleri…

Hayatın çeyrekleri dolarken az bir gayret diyerek tutunduğumuz;

 

Yeni çıkan Yaşam Aşka Sarmal kitabımla yıllardır üyesi olduğum Edebiyat Evi’nin toplantısında olmak gibi…

 

Her daim duyarlılıklarına ,emeklerine, azimlerine saygı duyduğum, çok değerli iki kardeş Zekeriya, Adem Efiloğulları ile can cana durup selamlaşmak gibi…

 

Gönül enstrümanlarının, farklı tınılarında koşuşan, kucaklaşan notalar, şiir yüreklerin ahengini duyabilmek gibi…  

 

Sessiz güftemin, sevgili Serap Demirtürk hocamın sesinde bestelenirken

gözüme tırmanan ırmağın yüreğimi yakışını ilk kez hissettiğim gibi…

 

Bu güzel duyguları yaşatan Adem Efiloğlu’na Zekeriya Efiloğlu’na,  sevgili Aleyna Efiloğlu’na. sevgili Songül Bulut’a, sevgili Sultan Özateş’e, Birgül Sevil Tekinay’a, sevgili Vildan Çalışkan Kılıçer’e, değerli dostum Secaatin Öztürk'e, Eyüp Şahan'a Mansur Emekçi'ye ve ismini yazamadığım şiir yürekli dostlarıma en içten güzel dileklerimle, her şey her daim, SEVGİ

olsun. Saygılarımla 

( 14 Şubat Edeviyatevi Buluşması başlıklı yazı ÖzdenÖZPINAR tarafından 18.02.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.