Geceleyin, tam da kendini iyi hissetmediğin vakitlerde camdan gökyüzüne bakmak, belki de içinden de olsa bazı şeyleri sorgulamak istersin.
"Evrene gönderme" değil derdin. Bu konu hakkında da pek bilgin yok zaten.
Sadece camdan bakma saatlerin bunlar. Dışarı çıkamayacak kadar üşengeç, içeride kalamayacak kadar sıkıntılısın sadece.
Bakıyorsun ve bir şey göremiyorsun.
Yıldızlardan vazgeçeli çok oldu zaten.
Belki bir iki bulut görmekti niyetin.
Gündüzleri bütün saflığıyla güzellikler sunan o gökyüzü, akşamları makyajı abartmış bir fahişe gibi geliyor sana.
O karanlığı kırmızı bir iğrençlikle aydınlatan ışıklar başka bir şey çağrıştırmıyor insana.
Kötü zamanlarında kafanı kaldırıp baktığın gökyüzü bile iki yüzlü geliyor o an.
O gündüzün saf hali mi, gecenin fahişeliği mi gerçek yüzü gökyüzünün bir tek bu düşündürüyor seni
Belki de artık camı kapatma vaktin geldi.
( Camdan Bakma Saatleri başlıklı yazı Merve K. tarafından 2/8/2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.