1 20 Yaşındakiler Ne Hisseder.
20 Yaşındakiler ne hisseder...

20 Yaşında genç kızsan eğer hayattan büyük beklentiler içine girmişsiniz demektir.

20 Yaşında genç kızsan eğer, üstelik üniversiteli isen tek isteğin hayallerini çabucak yerine getirmektir. Birde senin için en büyük meseledir ünüversitede hangi bölümü okumak.

20 Yaşında genç kızsan eğer, fakirsen kaçmak istersin toplumdan, saklarsın kendini benliğini. Toplumdan dışlanır gibisindir.

20 Yaşında genç kızsan eğer, okumuyorsan evlilik hayalleri başlamıştır hatta gönlünun prensi hazır bile sayıla bilir.

20 Yaşında genç kızsan eğer, hayattan daha alacak çok dersin vardır ama sana göre her olay senin başındadır. 

20 Yaşında genç kızsan eğer, yaşını doldurduğun gün sanki biraz daha akıllanır hatta dün yaptığına çocukluk etmişim dersin.

20 Yaşında genç kızsan eğer, sana göre büyümüşsündür ama etrafındakilere göre halen çocuksundur.

20 yaşında olan bekar kızları yazdık ya evli olanlar.

20 Yaşında evli kadınsa eğer, sorumluluk bacayı sarmış ama sen halen farkında değilsindir.

20 Yaşında evli kadınsan eğer, küçük yaşta bir şeylere bağlı kalmak bir şeylerden ayrı kalmak zorundasın demektir.

Ya 20 yaşında Anne isen eğer:

20 Yaşında anne iseniz eğer, hayattaki en zor sınavınızı veriyorsunuz demektir.

20 Yaşında anne iseniz eğer, sorumluluk yüklüsünüzdür artık kendiniz için değil onun için yaşarsınız.

20 Yaşında anne iseniz eğer, hayat sadece ondan ibarrettir. 

Herşey tamamda ya 20 yaşında evlenmiş ayrılmışsanızsa eğer:

Zordur onların yerine kendinizi koymak, onları anlamak onların ne hissettiğini kelimelere dökmek zordur. 

20 Yaşında evlenip ayrılmışsanız eğer, Hayatın en büyük tokatını yemiş hayyattaki en büyük zorluğu yaşamışsın demektir. 

20 Yaşında evlenip ayrılmışsanız eğer, diğer 20 yaşındakiler gibi hayalleriniz olmaz. Yaşamak istediklerinizi yaşayamazsız. Küskünsünüz , umutsuzsunuz, ürkeksiniz, kızgınsınızdır.

Ama sihirli bir değnek değmiş ise hayatınıza bunların hepsi sadece acı bir hatıra olarak kalır geride. Zamanla yaralar sarılır, gidecek çok yolunuz olduğunu hatta aşılacak bir sürü zorlukların var olduğunun farkına varırsınız...

Hayatta her yaşın bir anlamı vardır ama 20 yaşınının ayrıcalığı fazladır. 

Şimdi size göre 20 yaşındakinin en büyük evresi hangisidir? 

( 20 Yaşındakiler Ne Hisseder. başlıklı yazı genç yazar tarafından 3.01.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.