Eksiğim sensiz...


Bir şeyler her zaman eksiktir ya hayatta, ama bazı şeyler vardır ki yokluğu eksikliği  tarif bile edilemez. Bunun adı Baba'dır.
İnsan görmedi kokusunu bilmediği insanı özler mi? Ben özledim hem de çok özledim. Yokluğu içimdeki tarifsiz acının sebebi. Yokluğu beynimin bedenimin her anımın eşsiz sessizliği... 


Gidişler hep güzel olur derdi annem, seninki niçin güzel olmadı babam? "Neden ben" "Neden benim babam" dediğim çok gece oldu be babam. İsyan dediler yapma dediler ama yapamadım  ben her gece bu soruyla ıslak yastığımla uyuya kaldım. Hep bekledim babam bir gece gelecekmişsin gibi... Gelecek dedi annem çünkü kendisi bile inanmadı gidişine... Yüreğimdeki acının yokluğun eksikliğin tarifini ben bile yapamam..  BABAMM 


Ben en çok seni mutluluğumda ve hüznümde arıyorum. Seni her anımda her dakikamda arıyorum babam. Kimse dolduramaz yerini ne dost ne arkadaş nede eş kimse doldurmadı doldurmayacak da babam. Her zaman eksiğim ben sensiz babam. Bir yanım hep boş ve  buruk. Zaman nasıl geçti be babam 21 yaşında olmuşum sensiz tamı tamına 7670 gün ve gece yazılışı ve okunuşu  kolay ama yaşanması çok zor be babam. Asırda geçse zamanda dursa senin yokluğunda eksilmeyecek ama her gün biraz daha çoğalacak be babam. 

"BABAM" yazılışı okunuşu bile heybetli. Babam benim babam...


Sen benim her zaman dünüm, bugünüm ve yarınım olacaksın, ne kadar eksik olsa da sol yanım sen hep benim olacaksın babam. 

BABAMMM...

 

( Eksiğim Sensiz başlıklı yazı genç yazar tarafından 20.12.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.