O  mutluymuş,  mutlu  olduğunu  duyunca   mutlu oldum.  Artık  ne ben ona

ne de o bana ulaşabilirdi. Biz birbirimize giden yollarımızı karşılıklı olarak

kapatalı  bayağı zaman  olmuştu. Umutları tüketip, hayalleri  yok edip, duyguları  gömüp, hayat devam ediyor  düşünceleri  içerisinde,  yaşam için küçük de olsa adımlar atmayı  başarabiliyorduk.

Duygularımızı,  hayallerimizi ,  umutlarımızı  yok sayabiliyorduk  ama

sorumluluklarımızı  hiç bir zaman yok sayamazdık  işte o yok sayamadıkları  için

kurulu bir  robot gibi  yaşamaya devam diyorduk.

Sevgimizi  yüreğimizde  beynimizde yok edip  yaşama  kaldığımız  yerinde yaşamaya devam ettik. Robotlaşmıştık,  robot gibi komutları,  yerine getiriyorduk  yaşayan ölü dedikleri  böyle bir şey olmalı galiba. Belki de  yolda görsek birbirimizi tanımayacak  hatırlamayacak  haldeydik. Ne hala geldiğimizin farkında bile değildik.

 Duygularımızı sadece hep yazdık bulamadığımız ulaşamadığımız hayallerimizi

umutlarımızı aşkı dile getirip yazdık.

Ona   söz  vermiştim.    Eski  halime döneceğime dair,  ama o bilmiyordu ondan önceki halimi. Döndüm yıkık dökük umutsuz sevgisiz halime. Artık onu   sorgulamıyor, ne yapıyor  diye merak etmiyordum  onun için  endişelenmiyordum. Sanki   duygularımı bir şişe dolusu  kezzapla yakmış gibiydim. 

Oysa yüreğimde o varken bahar gelmişti yüreğimde papatyalar açmıştı. Derdi tasayı unutmuştum. Çocuk  gibiydim hiçbir şey umurumda değildi.   Kıskanıyor, özlüyordum. Hayatımın bütün olumsuzluklara rağmen  etkilenmiyordum. Çünkü o vardı. Yok artık  o , saplanıyor yüreğime bir sancı nedensiz dermansız sancı beni param parça ediyor , uçurumdan aşağıya çakılmış gibi yüreğim felç.

Kulaklarım   duymuyordu, gözlerimde boş  boş  bakışlar beliriyor görenler; 

‘’zavallı kaderi acılarla bağlanmış ‘’ diyorlardı. Oysa ben bütün yaşananlara   rağmen onun  mutlu  olduğunu  duyunca, mutluydum

( O Mutluymuş başlıklı yazı beyhan ilhan tarafından 17.12.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.