Okuduğumuz dersler eğitirdi akılı

Oysa beden de mevcut ruhumuza takılı

Sonra sonra belledim düşüncenin evini

Hareket varsa dingin, onsuz külçe çakılı


 

Birkaç dalda aktiftim güzeldi takım olmak

Haz etmezdim hocamdan, denerdim saygı dolmak

Gençlik Spor Bakanı oldu Bay Fikret Ünlü

Değişti öğretmenim son buldu saç baş yolmak


 

Sanki şaka gibiydi ikmale kalan çoktu

Oysa hiç birimizin selefle derdi yoktu

Siyaset ritmiğe de el atmıştı inanın

Haleften tecrübemiz sınıfı zora soktu


 

Anasını satayım tahkim kurulu vardı

Temel dersleri verdik bedenden korku sardı

Ulen vekili biz mi seçtik bu ne lahana

Yine de ah etmedik, belki ufkumuz dardı


 

Gizemli öğretmenim gününüz kutlu olsun

Hayattaysan şükranlar yoksan rahmetler olsun

 

 

MCU

 

Ne zamandır içerimde bir uktedir yediğim her lokmada alnımın her terinde öğretmenlerime şükranlarımı kendim ve ailem adına sunamamış olmak ; işte bu nedenledir ki sitemize hayranım ve misyonuna ciddi saygı duyuyorum sevaplarıyla da günahlarıyla da, bana bu olanağı sağlamış olması bağlamında. Genelde tüm öğretmenlerimizin, özelde ise Beden Eğitimi öğretmenlerimizin 24 Kasım Öğretmenler Gününü şimdiden kutlarım, hafta boyunca her öğretmenime birer ikişer yazabildiğimce gönlen de olsa ulaşmaya çalışacak ve seriyi 24 Kasım tarihinde İlkokul Öğretmenim ile nihayetlendireceğim. Onların gıyabında sitemizdeki tüm öğretmenlerimizin de bu güzel günleri kutlu olsun efendim.

 

Saygılarımla,

 

Mehmet Çağatay Ünlütürk

( Şükrümün İlk Sıralarında Öğretmenim Var / Beden Eğitimi başlıklı yazı MCU :) tarafından 22.11.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.