1 Şükrümün İlk Sıralarında Öğretmenim Var / Resim / Rehber Öğretmen


 



Ben kedi çizerdim, o at sanırdı

Köpek yapem dedim merkep anırdı

Hayal edemezdim zor iş ressamlık

Kopya çeksem bu kez hocam tanırdı


 

Baka baka ise  Baykamdım sanki

Bire bir benzerdi Da Vinci kanki

Tahayyülüm yoktu yetenek çoktu

Tom Miks resmederdim olurdum yanki


 

El işini sever halı dokurdum

Sanat tarihini bolca okurdum

Atölyeden çıkmaz  yontardım tahta

Heykelin üstüne hasret dokurdum


 

Anadan babadan uzak  yatılı

Zor geçerdi günler kaşlar çatılı

Naciye Öğretmen sınıf annemdi

Büyüttü bizleri şefkat katılı


 

Vefakar öğretmenim gününüz kutlu olsun

Hayattaysan şükranlar yoksan rahmetler olsun

 

 

MCU



 

Ne zamandır içerimde bir uktedir yediğim her lokmada alnımın her terinde öğretmenlerime şükranlarımı kendim ve ailem adına sunamamış olmak ; işte bu nedenledir ki sitemize hayranım ve misyonuna ciddi saygı duyuyorum sevaplarıyla da günahlarıyla da, bana bu olanağı sağlamış olması bağlamında. Genelde tüm öğretmenlerimizin, özelde ise Resim ve Rehber öğretmenlerimizin 24 Kasım Öğretmenler Gününü şimdiden kutlarım, hafta boyunca her öğretmenime birer ikişer yazabildiğimce gönlen de olsa ulaşmaya çalışacak ve seriyi 24 Kasım tarihinde İlkokul Öğretmenim ile nihayetlendireceğim. Onların gıyabında sitemizdeki tüm öğretmenlerimizin de bu güzel günleri kutlu olsun efendim.

 

Saygılarımla,

 

Mehmet Çağatay Ünlütürk

( Şükrümün İlk Sıralarında Öğretmenim Var / Resim / Rehber Öğretmen başlıklı yazı MCU :) tarafından 21.11.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.