-Tek kalmak istiyorum. adam. O kadar kalbi söyledi ki bunu, duyan kendini dünyanın en yalnızı hissetti. O kadar tesirli bir tek kalma isteğiydi.

Bir soğuk hava kütlesi gibi adamın etrafındaki herkesi sardı bu tek kalma isteği.

Herkes kendisini biraz tek hissediyordu.

Bu soğuk ve teklik hissi saran hava kütlesini adamın sevdiği kızcağız dağıtmaya çalıştı.

-Teklik Allah'a mahsus ama!

Boğazına kadar yalnızlığa gömülen ve kendini dünyanın en yalnızı hisseden adam:

-Terklik içindeki kula da mahsustur canım, dedi  ukalaca ve nefes almadan devam etti. Bu kalaşnikoflu bir konuşmaya benziyordu. Durmadan ateş ediyordu.


- Başka yapamıyorum.Yüzüm gözüm ayrılığa bulanmış. Mutlu olamıyorum. Rabbim sen bana güç ver. Bu kadar kalabalığın içinde bir başınayım. Robinson'u olmak istiyorum aşkın. Kimse olmasın yanımda. Sağımda solumda durmasın. Aklım bana küstü, zaten aşkım bana süstü. Değil mi ki çınarlar yalnız, gökte yıldızlar suda balıklar... Değil mi ki bu can yalnız? Dibini bulmak istiyorum bu alemin. Kendi yaramı kendim pansuman edeceğim.


-Sakin ol aşkım! dedi kız. 'Bu ne ruh halidir sende, bu ne acayip bir teklik talebidir. Bak yanındayım işte, daha ne  istersin. Eğer yanındaysa sevdiğin başka nedir derdin?Bende üzülüyorum senin bu haline, sen tek kalmak istiyorsan benim sendeki durumum bitmiş demektir. Sevdiğin değilimdir daha, aşkın, birtanen..." Ağlamaya başladı 'Buna hakkın yok, iyi giderken her şey bunu bozma lüksün yok!" dedi gözü yaşlı sesi titrek bir şekilde.

-Ağlama sen, bana değmez. Müzmin bir sakatlıktır bu teklik hissi bende. Seninle alakası yok inan! Seni üzmeye de hakkım yok.  Seni anlamaya çalışıyorum sen de beni anlamaya çalış lütfen. İçimde ilahi bir boşluk var ve ben bu boşluğu doldurmaya çalışıyorum.


- Seni seviyorum bu yalnızlığına ilaç değil mi? Konuşuyorum seninle bu kendini tek hissetmene engel olmaz mı? Değersiz hissediyorum kendimi şimdi. Sen yoksan bende, ben de yokum bende!Halim budur ayan beyan işte! bunu söyledikten sonra yine ağlamaya başladı kız.Yüzü gözü göz yaşlarıyla bir güzel yıkandı. Bu aşkın abdestiydi. Kız kutsal olan bir değer uğruna ağlıyordu. Aşkı üzerine ve onu kaybetmemek adına!


Adam başka hülyalardı. Başka kafaları yaşıyordu.

Onun derdi beşeri değildi ilahiydi güya. Kıza karşı ilgisi sevgisi elbette vardı ama daha acil olanı ilahi aşktı ona göre. Bunu ifade edemiyordu güya!


-Bu yalnızlık hissi seninle ilgili değil lütfen ağlama! Canım yanıyorsa yansın iyice. Kanım akıyorsa aksın. Göz yaşım dökülüyorsa dökülsün. Kezzap dökeyim, yarama kalmasın izi. Gözlerimi kör edeyim, bakmasın ona daha. Ellerimi keseyim, tutmasın o eli.Beşeri aşktan ilahi aşka transfer olmak istiyorum. Leyla ve Mecnun gibi aşmak istiyorum kendimi. Adam ne söylediğini bilmiyordu kızda anlamıyordu onu zaten. Adam aklını zayi etmiş gibiydi kız aklını gayet güzel kullanıyordu.


-Gidiyorum ben böyle duramam yanında.Etkisiz birim eleman olarak yapamam.Etimle kemiğimle varken yanında, yokmuşum gibi kalamam. Hoşça kal sevdiğim, seni şimdi tek bırakıyorum.Söylediğin ve yaşadığın aynı olsun istiyorum. Kız ardına bakmadan gitti. Adam içinde bir şeylerin eksildiğini hissetti.Her adımında kızın adam yalnızlığın en dibine battığını tekliğin en koyusuna düştüğünü anladı.Lakin gitme, kal diyemedi. Adam için gönüllü bir batış ve düşüştü bu. Ve zoraki bir gidişti bu, kız için.

( Tek Kalmak İstiyorum başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 24.10.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.