Yetkilerini “bizden mi ? “ sorusuna bağlı kalarak kullananlar fıtratlarındaki “adâlet “ duygusunu tek kurşunla vuranlardır.(2014)



Vefâdan yoksun olan bir arkadaşlık , şerbetine şeker konulmadan yapılan tatlı gibidir.Görüntü güzel tat ise kişiye özel (!)...(2014)



Altmış-yetmiş yıllık saltanat için mücâdele edenlerin gözünü doyuran toprak Âhirette makâm elde etmek için çaba sarf edenlerin yüreğini doyurur.(2014)



Günlükler gibi sürekli aranırdık bir zamanlar.Unutulduk şimdi karalama defterlerine alınan notlar kadar ...(2014)



Âcizliğini i'tirâf eden kişi duâ denizinde karaya varır.İnsân olduğunu idrâk ettiğinden daha âdil davranır.(2014)



Mükemmellik Allah'a mahsûstur.İnsân kâmil bile olsa ölene kadar eğitilmeye muhtaçtır.(2014)



Vicdanlar kirlendikçe yüreklere kibir sıçrar.Masûmâne bakışlar zümrütsü bir hazîne olmaktan çıkar.(2014)



Para için makâm savaşına girenlerin Şeytan'la dost olmaları kadar sıradanlaştı hayat.Ne yazık ki başka başka baharlara kaldı vuslat.(2014)



Dudağının hüznündeki parlaklık, tabutsu yakamozlarla yarıştığında ;mehtabını yitiren deniz ,yüreğinin seline karışır.(2014)



Saatler küçüldükçe” yalnızlığa öfke sıçrar.(2014)


Dursun Tiftik


( Yansımalar-17 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 24.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.