-Orada mısın hadi ses ver. Göremiyorum seni.

 

-Baba, seslendin ve işte geldim. Bak, buradayım, yanında…

 

-Ben seni çağırmadı. Nasıl çağırabilirim? İstemiyorum seni. Henüz vakit çok erken. Yapman gereken onca şey varken ne işin var burada?

 

-Hayır, baba. Burada seninle kalmak istiyorum. Gitmeyeceğim.

 

-Gider misin, lütfen? Üstelik o adamı yüz üstü bırakamazsın. En az benim kadar seviyor seni üstelik.

 

-Yanılıyorsun baba. Kimse senin sevdiğin gibi sevmedi beni bu hayatta.

 

-Üstelik o aldattı beni. Eğer sevseydi yüz üstü bırakıp gitmezdi.

 

-Yalan söyleme kızım. Asıl bırakıp giden sensin. Her şeyi ona mal ettin. Sen istemedin.

 

-Bildiğin gibi değil, baba. O beni hiç sevmedi. Mecburdum terk etmeye. Bir kez bile sevdiğini söylemedi. O beni zorladı üstelik. Yoksa yanında olmazdım şimdi.

 

-Ya, annen… Onu hiç özlemeyecek misin? O kadın sana canını feda etti. Sen terk edersen onu yıkılır, mahvolur.

 

-Bunu sen mi söylüyorsun? Asıl sen bilmedin kıymetinin onun. Ya, sen niye bırakıp gittin bizi. Üstelik kurduğumuz tüm hayaller yarım kaldı baba.

 

-Bunları yüzüme vurmaya hakkın yok. Anlıyor musun küçük hanım… İyi bir eş olmamış olabilirim ama sizi hep sevdim.

 

-Komik olma, baba. Bir kez bile sevgini göstermedin bizlere. Hep kızgındın, hep öfkeliydin.

 

-Bunları duymak istemiyorum. Yeteri kadar kaldın yanımda. İstemiyorum seni burada. Git hem de derhal git. Ve seni seven bir adam bul ve seni üzmeyecek birini. Duyuyor musun beni? Burası sana göre değil.

 

-Bak, geldiğin o kapı yeniden ardına kadar açıldı. Görmüyor musun seni çağırıyorlar.

 

-Şimdi geldiğin gibi arkanı dön ve çıkıp git. Fazlasıyla sıcak zaten burası. Beni yorma artık. Yarım kalmış tüm görevlerini tamamla ve mutlu ol sadece. Âşık ol yeniden. Çok sıcak, çok…

 

-Hayır baba. Bırakma beni…

 

-Adrenalin etkisini göstermeye başladı. Evet, evet. İşte tepki vermeye başladı. Nabız yükseliyor yavaş yavaş. Küçük tansiyon dörde çıktı, büyük yedi. Hadi kızım, dayan, hadi, hadi…

 

-Döndü aramıza. Şükürler olsun. Haber verin ailesine hemen. Uyandığını söyleyin. 

( Araf başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 13.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.