Aşkı insanlar orospulaştırdı .. Bize hep kötü kalpli insanlar denk geldi..Hep kalbimizi onlar kırdı.
Yarı yolda hep onlar bıraktı..
Onların marifeti bu işte . Zaten zar zor mutlu olan insanlarız biz..
Giriyorlar hayatımıza , bize cehennemi yaşatıp çekip gidiyorlar...
Belkide acı çekmemek ve hayalkırıklığı yaşamamak için yalnız olan insanlardanız...
Çünkü biz iyi insanlardanız...
Bizim rengimiz beyaz onların ise simsiyah....

Kırılan bizim kalbimiz her zaman...
Hep biz severiz , değer veririz , kırılmasınlar isteriz... 
Fakat bu dünyada asla kimseye haddinden fazla değer vermeyeceksin...
Şımarıp egolarını yükseltmiş oluyoruz...
Sonuç olarak kalbi kırılanda , hayalkırıklığına uğrayanda yine bizleriz ....

   YAŞASIN YALNIZLIK , YAŞASIN ÖZGÜRLÜK!

( Neden Yalnız İnsanlar Yalnızlığı Tercih Eder .. başlıklı yazı Cmlbzgs1905 tarafından 6.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.