Hayata dair ne biliyoruz ?
A)çok yorucu.
B)çok sıkıcı.
C)çok anlamsız.
Herkesin hayata dair bir düşüncesi bir umudu vardır.kimisi hayattan çoktan bıkmış nefret etmiştir, kimisi ise cebinde umut dolu hayaller taşımaktadır.asıl hedefimiz ise mutlu olmaktır. mutlu doğmak, mutlu yaşamak ve mutlu ölmek ... oysa dünyaya gelirken bile ağladığımızı unutuyoruz öyle değil mi? Sırf mutsuz olmaktan acı çekmekten  korktuğumuz için uykumuzda ölmeyi istemez miyiz? ömrümüz boyunca sırf  mutsuz olmaktan korktuğumuz için çoğu fırsatları kaçırıp risk almaktan korkan yine bizler değil miyiz? Dünya bir istasyon ve hayat bir tren ,hayatı kaçırmamak için ömrümüzü istasyonda geçirmeye gerek  yok eğer o hayaller o mutluluklar kaderimizde varsa ve bizimse  zaten günün birinde karşımıza çıkacaktır . eğer çıkmazsa zaten kısmetimizde yoktur ve biz o hayaller hiç sahip olmamışızdır. bir yerden sonra en iyisi tevekkül etmek ve  bazı şeyleri oluruna bırakmaktır.zaten mutluluk peşinden koşulduğunda yakalanan bir şey olsaydı bu dünyadaki en mutlu insanla atletler olurdu öyle değil mi ? hepinize mutluluk peşinde koşan değil mutluluğun sizi yakalamak için peşinizden koştuğu hayatlar dilerim. umarım ''mutluluğu ve huzuru'' hayat boyu peşinizden koşturur ve burnunu fazla sürtmessiniz...
NOT: ''Mutluluğu ve huzuru'' bir arada bulanlar ''asla ve asla'' bırakmayın . çünkü herkes sizin kadar şanslı değil...
( Mutluluğu Aramayın O Sizi Er Ya Da Geç Bulur başlıklı yazı huzur perisi tarafından 4.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.