'HER ÖMRÜN BİR EYLÜL'Ü VARDIR' demiş Murathan Mungan... 

Ben yine de severim #Eylül ayını... Bahardır ne de olsa, baharları severim... Düşecek ki o yaprak dalından ilkbaharda yeniden tomurcuk olsun, yemyeşil yaprak olsun, çiçek olsun... Şimdi sararıp solan ne varsa sonra daha iyisi, daha güzeli, daha renklisi açsın yeniden dalında... Hüzne hiç gerek yok.. Bugün hava da böyle bir kara üstümüze Eylül rehaveti düşmesin hiç boşuna... Biraz dinginlik, biraz sakinlik, hatta biraz üşümek, hatta biraz yalnız kalmak bile iyidir bazen... Üşürsen kalın giy, yağmur yağarsa şemsiyeni aç, yalnızsan film izle, sevdiklerini ara... Boş ver sen 'Eylül'de gel'leri... Gelecek olan Temmuz'da da gelir, Ağustos'ta da, Ekim'de de... Melankoli ayı değil ki Eylül değişim ayı, başlangıçlar ayı, yazın acı tatlı anlarını, anı sepetine atıp sonbahara göz kırpan dinlenme ayı.... 

Ben cümlelerimin sonuna nokta koymayı sevmem mesela... 
Üç nokta akıştır, akışa bırakmaktır benim için, mevsimler gibi... 
Bugün Eylül gelmiş sonbahara sonra kışa merhaba, 
Mart Nisan Mayıs önümüz yine yaz değil mi nasıl olsa?... 
Bak göçüp giden kuşlara baharda onlar da yine burada... 
Yeter ki sen sonbaharı, kışı gör de...
Kendi baharını yeniden yeşertecek kadar kalbinle yaşa!....

P.S. 

( Eylül De Bir Bahardır Ne De Olsa.... başlıklı yazı rollbandage tarafından 2.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.