Dayanamıyorum yardım et usta .!!  

Kırıldım usta o kadar kırıldım ki anlatmaya  ne lügat'ım , ne kelimeleim nede cümlelerimdeki harfler  yeter .Buna belki hayal . Bir salaklık diyebilirsin  ama benim için gerçekten farksızdı be usta.....
Kalbimin üstünden kamyonlar , gemiler geçirsen defalarca yarsan şu kalbi  ortadan ikiye belki bu kadar acımazdı,az biraz acır sonradan kapanırdı bu yara be usta . Nasıl söyleyeceğimi ,nasıl dillendireceğimi   hiç ama bilemiyorum  ama bu çok ağır geldi çok ağır be  usta .
Zor da olsa anlatmaya çalışaçağım yada senin tabirinle içimdekileri saçmaya başlayayım usta...  Uzun  bir aradarsan sonraydı bir anda hayatıma girdi şarışın, mavigözlü, sevimli mi sevimli bir kız usta o kadar sevimliydi ki ben o an büyülemiş kalakalmıştım oracıkta be usta . Gülüşüne dünyaları verebileceğin saçının tek teline ortalığı yakıp yıkabileceğin Maviş  bir güzel...
Uğraştım kalbine yakın olmaya uğraştım ,beni  sevmesi azıcık kalbinde yer edilebilmek  deliler gibi çabaladım  be usta o kadar uğraştım ki ; yeri geldi saçmaladım , yeri geldi kalbimin sesini ona yansıttım,  bazende ağzımdan onu sevdiğimi kaçırdım , ne yapayım bu güzelliği çok sevdim usta .
Kısa süre önce tanışmıştık ama ben onu yıllarca tanııyormuşum gibi hissettim en başlarda ama  keşke o ama hiç gelmeseydi usta , kendini öyle bir kapattı ki bana  o kapalı panoda kutusunu  ne hırsızlar nede çilingirler açabilirlerdi be usta .onu tanımak için çok uğraştım hep hata yaptım hep kızdırdım onu ama ben onu hiç kızdırmak istemedim ki usta..... 
Zaman geçer diye sabrettim dayandım direndim hoşlandığım sarı kız benim için hayatımın en önemli parçası olabilirdi belki ama taki bu güne kadar bugun doğum günümde benimle olmasını istedim gelmedi ,sesini duymak istedim telefonlarımı açmadı tek bir gün birşey istedim ondan ama o beni tersledi hiç ama hiç dinlemedi usta.
En son attığı mesajla beni benden aldı usta ,başımdan kaynarsular döküldü kalbime dünya kadar ok saplandı sanki usta ...

Ben ona dünyalar kadar değer verirken onun beni hiç sevmediğini değer vermediğini hatta onun için değersiz biri olduğumu söyledi bana ne yapacağımı ne diyeceğimi bilemedim diyemedim ki ben seni çok sevdim be sarıkız diye, sadece bir daha konuşmayalım o zaman dedim kalbimini kırdım biliyorum ama benimde herşeyim gitti be usta kırıldım parçalandım dağıldım kaldım be usta .
Ben ona ondan hoşlanmamın bir hata olduğunu söyledim ama onları söylerken kalbim değil öfkem konuştu be usta ben ondan hoşlanmaktan hiç pişman olmadım olmayacağım be usta o beni hiç anlamadı anlamayacata be usta.....
Ayrıca beni bu gecede dinlediğin için teşekkür ederim dayanamıyorum yardım et usta.....

      Erdem UYLAS   
 
    
( Dayanamıyorum Yardım Et Usta .!! başlıklı yazı Erdem35 tarafından 27.06.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu