Her sabah doğmak yeniden;" iyi ki nefes alabiliyorum, varım " diyebilmek.. Ne harika; herşeye rağmen. Bir şarkı dudaklar da; ister nihavend, isterse araban . Veya bir ıslıkla eşlik etmek hayata..
                                        
                                       Daim olmalı umutlar.. Söz söyletmemeli hayallerine hiç kimse..İster gerçek olur, isterse kalır hayaller de.. Ama devam etmeli umutlar.. Öyle başlamalı güne..
                      
                                       Gözünü yediğimin umutlarımın şehr-i  hayali. Mutluyum ikametimden ..
                                        
                                       Çok mu sıkıldınız ; şeytanı dinleyin  vurun  sırtınıza çantayı; pusulasız çıkın yollara..
                                        
                                       Aman boşverin :saymakla bitmez salatanın çeşitleri..Ama LAF SALATASI ; en iştahla yenileni. Dinleyin , atın tutun ister dolu ister boş
                                      
                                       Ne izler kalır yüreklerde.. Gelenler çiğner,basa basa ve geçer giderler hiç yaşanmamışcasına .
                                        
                                       Yüreğiniz de sızı hissedersiniz ; yanar ve acır içiniz her daim ..Gittiler diye. Aman isteyen buyursun gitsin be. 
                                      
                                       Aşk dediğiniz silinebilir bir nokta; sevgiler ise dağlar gibi dorukta.
                                     
                                       Gün aydın olmaz bizim dememizle..Kaç yazar ki demezsen deme. "Nasılsın ?" mı; sorma; hissetmedikten sonra !!
                                     
                                        Hep eskileri özlerken; modern yaşama ayak uydurma gayretleri ne kadar yorsa da  insanı; boş ver yaşa işte bildiğin gibi..
                                  
                                        Hayatı gıdıklayıp sizin  için güldürenler;  çıkacaktır mutlaka ,tabi pes etmemişseniz hayata ve varsınız !!
                                  
                                      Ağlamak; alır içinizdeki dertleri ve boğazda düğümlenmiş söylenmemişlikleri.. Siler,süpürür ,taşıyıp götürür seller gibi .
                                 
                                    Ağla, zırla ; yeter ki gerçekler çıksın ortaya .
                                  
                                    Hataların cevabı sus puslar da.. hadi konuşsana !!!                 
                                  
                                   Laf ile çekilen kulaklar acı ve sızıyı kolay unutmaz.
                                  

                                  Alın size bir kaç laf..Öyle içten ve sebeblice :

** trafolar tamir edilmeyecek, karanlıkta kalsın bu şehir inadım inat.. camlar takılmayacak karşılıklı grev ve lokavt..senin avdetine kadar yaşam nakavt !!!

**karanlık gece; yüz karası gibi.. siyaha boyalı bir kısmı, zifiri karanlık diğer fonları.. ıssız,zavallı ve biçare.örtemiyor yine de günahları ne çare ki .

** Ne şarkılar taşırım pantolonumun arka ceplerimde..Şiştikçe , bunaldıkça söylediğim.

** Burun ve kulakta ; büyüme olurmuş yaşlandıkça ..Kulaklarım kepçeleşmekte; itirazım yok asla.. Ama burnum küçülüyor gün geçtikçe.Kimse " burnun büyümüş" demedi. Çok sürtüldü; ondan olabilir mi acaba ?

** " Ey Tanrım ver üç tane , o da yetmez ver beş tane !!".. Ne yapsın solist hanım ,güfte beste öyle.Bağırır durur böyle.. Ulan güfteci,ulan köfteci ,besteci; bu ne açgözlülük,utanmazlık be..Bir tane verilmemişler varken; yalım yalvar yalvarmak.. Güveniyorum Allah'ımın adaletine !!!

** Bir vapur çiziyorum; boğaz köprüsün altından geçen.. Çarşaf gibi deniz..Gökyüzüne bulutlar..Hava güzel mi güzel..Resmediyorum martıları,süzülen kanatlarda ..Ve seni düşünüyorum gözlerim kapalı ah istanbul..Bir şarkı kulaklarım da " mesken mi tuttun" özlemleri..
            
                               Umutlar işte.. Madem öyle devam etsin aşağıdaki dizelerde:

Oynamışım
lotosunu,totosunu
satın almışım umutları
koydum cebime
haydi hayırlısı
( Şehr-i Hayal başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 19.06.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.