Sevgili,

     Yine elimde bir sigara, yanımda duran şarabımın son kadehi. Gözlerim yine yorgun bu gece. aklım yine yerinde değil. Bedenim ihanet ediyor bana. Senin elvedan bitirdi her şeyi. ayrılık bir çivi gibi saplandı kalbime. hiç bir çekiç çıkartamıyor. hadi kalbimin siyahını kaldır artık. anahtarı sende aç artık kalbimin temiz yerini siyahı at.
      Güzelim güzel sıfatına en çok gidenim nedir bu o aramıza giren büyük ve yıkılmaz duvar? bu duvar öyle bir duvar ki içimdeki aşk karşıya geçemiyor onca okyanus dalgalarını bile köpürtebilen kalbimin fırtınası duvarını yerle bir edemiyor.
      Aşk... ne biçim bir dert böyle? Acı... Dünyanın en güçlü yumruğundan bile daha acı.
     GEL KABİMİN TEK SAHİBİ GEL Kİ BU KARA YÜREKTE DE ÇİÇEKLER AÇSIN ARTIK
( Siyah Ve Beyaz başlıklı yazı zeplin tarafından 8.06.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.