1 Felekten Çaldığımız Bir Günün Anısı...
FELEKTEN ÇALDIĞIMIZ BİR GÜNÜN ANISI...

KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR

GEÇEN GÜN 2 ARKADAŞIM GELDİ;''ABİ, HADİ BU GECE KENDİMİZE GÜZEL BİR ZİYAFET ÇEKELİM. GÜZEL BİR LOKANTAYA GİDELİM, FELEKTEN BİR GÜN ÇALALIM.'' DEDİLER, KIRAR MIYIM HİÇ. HEMEN ATLADIM ARABAYA, 3 KİŞİ GİTTİK ŞEHRİN EN GÜZEL BİR LOKANTASI'NA. MASAYI BİR GÜZEL DONATTIRDIK, AHESTE AHESTE YİYİP İÇMEYE BAŞLADIK. ARADA BİR TANIDIKLARIMIZA, KALKIP GİDENLERE EL SALLADIK. SELAM VERDİK, İYİ GECELER DİLEDİK VE HAVA ATTIK. 3-4 SAAT SONRA GECENİN BİR VAKTİNDE ARKADAŞLARIMDAN BİRİSİ, ''BEN LAVABOYA GİDİYORUM.'' DİYE KALKTI GİTTİ. BEN HABİRE YİYORUM, İÇİYORUM. BU ARADA BAŞIMIZA KEMAN ÇALAN BİR MÜZİSYEN DE ÇIKTI GELDİ, ÖYLESİNE GÜZEL ÇALIYOR Kİ MEST OLMAMAK ELDE DEĞİL. KISACASI, KEYFİME DİYECEK YOK. DERKEN ÖTEKİ ARKADAŞ DA, ''ABİ, MÜSADENLE. BİR LAVABOYA KADAR GİDİP, GELEYİM.'' DEDİ. ONA DA MÜSAADE ETTİM, KALDIM MI ZİYAFET MASASINDA TEK BAŞIMA, KEMANCI BAŞIMDA BOYUNA MÜZİK ÇALIYOR. BEN ZEVKTEN DÖRT KÖŞE OLUYORUM, KENDİMDEN GEÇİYORUM. HATTA ONUN ÇALDIĞI PARÇALARA MIRILDANARAK EŞLİK DE EDİYORUM, BENİM GİBİ 1 METRELİK BİR ADAMIN PSİKOLOJİSİNİ BİR DÜŞÜNSENE. HER HALDE, FELEKTEN BİR GECE ÇALMAK BÖYLE OLUYOR.  BU ARADA KEMANCIYA PARA SIKIŞTIRMAM DA LAZIM, CEBİMDE BEŞ KURUŞ PARA YOK. BEKLİYORUM Kİ ARKADAŞLAR LAVABODAN ÇIKIP GELSİN, KEMANCIYA BİR KAÇ KURUŞ VERSİNLER. BU ADAMCAĞIZ DA BAŞIMDAN ÇEKİP GİTSİN, 15 DAKİKA BEKLEDİM GELEN YOK. YARIM SAAT OLDU GELEN YOK. 1 SAAT OLDU, GELEN YOK. 2 SAAT OLDU, GELEN YOK. HESABINI ÖDEYENLER BİRER İKİŞER AYRILIP GİTTİ-GİDİYOR, BEN CASCAVLAK TEK BAŞIMA KALDIM BU LÜKS LOKANTA DA. EN SONUNDA GARSONLARDAN BİRİSİ BAŞIMA GELDİ ''BEYEFENDİ ARTIK ÇOK GEÇ OLDU,  KAPATMAMIZ LAZIM.'' DEDİ, BEN LAVABOYA GİDEN ARKADAŞLARIMIN GELMESİNİ BEKLEDİĞİMİ SÖYLEDİM. O BANA HER YERİ KONTROL ETTİĞİNİ VE LAVABODA FALAN KİMSENİN OLMADIĞI SÖYLEDİ, O ZAMAN ANLADIM Kİ ''DOST BİLDİKLERİM.'' HESABI BENİM ÜZERİME YIKMAK İÇİN LAVABO NUMARASI İLE SIVIŞIP GİTMİŞLER. ABİ ASIL MACERA ONDAN SONRA BAŞLADI, BİZİ UZAKTAN İZLEYEN KEMANCI YANIMA YAKLAŞIP EN AZ 10.00 TL.ÖDEMEM GEREKTİĞİNİ İZAH ETTİ. BEN ''VALLAHİ BEN DE BEŞ KURUŞ PARA YOK, İSTERSENİZ CEKETİMİ BIRAKAYIM.'' DEDİYSEM DE YAVAŞ YAVAŞ YANIMA YAKLAŞAN GARSONLARDAN BİRİSİ ''HESAP YÜKSEK, 25 LİRALIK CEKETLE BU HESAP ÖDENMEZ.'' DEDİ. KİMLİĞİMİ BIRAKMAYI TEKLİF ETTİM, YİNE KABUL ETMEDİLER. SENET İMZALAMA TEKLİFİMİ DE GERİ ÇEVİRDİLER, EN SONUNDA BİRİSİ ''ULAN SANA BURADA 3-4 SAATTİR HİZMET VERİYORUZ, DEMEK CEBİNDE BEŞ KURUŞ PARA YOK HA. BİZ KERİZ MİYİZ? ULAN..'' DEYİP ÜZERİME ÇULLANDI. SONRA HEPSİ BİRDEN ÜZERİME SALDIRDILAR, UZUN BİR SÜRE BENİ BİR GÜZEL PATAKLADILAR, İŞE YARIYACAK YERİM KALMADI DESEM YERİDİR. 1 METRELİK BOYUM-GÖZLÜĞÜM VE GÖMLEĞİMİN YAKASINDA Kİ KRAVAT NEDENİ İLE ONLARA BİR ŞEY DE YAPAMIYORUM. BU ARADA GÖZLÜĞÜM DE YERE DÜŞTÜ, KIRILDI O HENGAME DE. ÜSTELİK SARHOŞUM DA, ONDAN SONRA DA NE YAPTILAR DERSİN ? SABAHA KADAR MUTFAKTA O SARHOŞ KAFAYLA BANA BULAŞIK YIKATTILAR.'' DİYE ANLATTI 30 YIL ÖNCE ÜNLÜ BİRİSİ BANA.

( Felekten Çaldığımız Bir Günün Anısı... başlıklı yazı K.Özbekler tarafından 2.06.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.