*****Kendisiyle yüzleşmekten korkan bir insanın hayat pusulası şaşmıştır.(2014)




*****Denizlerden yükselen gündüz dağlardan inen geceyle dost olmadıkça vuslat tabutuna girmek mümkün değildir.(2014)




*****“Ömür sahnesindeki” değişmeyen tek dekor ölümdür.(2014)



*****Sünnetin mayasında Kur'ân'ın cevheri vardır .(2014)




*****Hayâl kurarak devleşenler(!) gerçeklerle yüzleşince cüceleşirler.(2014)




*****Fıtrat bilgisayarında yüklü olan “terbiye edilebilme” programını çalıştırabilmek için irâde tuşuna basmak insanın görevidir.(2014)




*****Vuslat dâvetiyesindeki ismine şâhitlik edemeyenler “Hüzün Cehennemiyle” nikâh kıyarlar.(2014)




*****Yüreğinin ırmaklarında gezinen kayıklarda taşıdığın yolcular meleklerle sırdaşsa Cennet denizine ulaşmak daha kolaydır.( 2014)




*****Sel kokulu bakışlar eşliğinde sürdürülen hayat Cehennem'in provası gibidir.(2014)




*****Yürekleri keşfe gelen kâşifleri kibir sofrasına oturtanlar yürek coğrafyasını âteşe verirler.(2014)



Dursun Tiftik

( Yansımalar-16 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 29.05.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.