,
 Açtın mı gözlerini sabah.. Perdenin kenarından süzülüyor mu güneş içeriye...
                  Nefes alıyorsun işte, bu dünyadasın !!! Bak sağına , soluna; yanında mı eşin,başı yastıkta.. Yaşıyorsun işte !!!
                  Kalk !! Şükret bu gününe .. Bir şarkı tuttur şen şakrak..Yıka elini yüzünü ; tuvaletini yap edepsizliklere, rahatla !!! "Oh be dünya varmış " de !!!
                 
                 Çık dışarıya; cebinde üç beş kuruşun da olsa..Bin belediyenin otobüsüne, nasılsa bedava 65 yaş üstüne .. İn istediğin yerde; geç karşıya dikkatlice ..Otur deniz kenarında; parklar da bahçelerde !!!
                 Bir simit al şöyle susamlı gevrek mi gevrek !! Ye çıtır çıtır.. Bir kısmını güvercinlere at.. Sevindir.. Sevin kanatlarında !!! Merhaba de sağa sola; nasılsınız de.. Baksalar da bakmasalar da ; sen işine bak.. 
                 Denizin dalgaları ne hoş..Martılar çığlık çığlığa; sarhoş !!! Sahilleri okşasın köpükleri , ne olmuş !!!
                 Hayat bedava.. Park,bahçe,deniz .. Otobüs !!! Kokla ,topla rengarenk çiçekleri, demet yap akşama..Götür eşine.. sevinsin.. Sevin. O her şeyin !!!
                Anlat yanına gelen gençlere bildiklerini..Çıkar biriktirdiklerini yaşam heybenden; ikram et..Günün sana verdiklerine denk !!
               
                Hadi kalk artık; üşütme...Merak ettirme yolunu gözleyene.. Unutma kalkarken; derlediğin çiçekleri.. Bir mutlu düş yoluna evinin..Geldim de, çal zili..Açılsın mutluluk kapın,. Sarıl işte.. Tut elini.. Gülen yüzler de hayat ne muhteşem !!!
               Otur balkonda.. Bir elinde kağıt kalem.. Çayını demlen.. Ve fısılda kulağına durmadan !!!


Gel sarmaş dolaş olalım
kadınım
Olursa olsun
günahı boynumuz da !!!

Kara üzüm gibi gözlerin
bakışların salkım salkım
Savrulup gitmedi hiç
Hep öylesine sende kaldım

Yeşermiş ise dallar
Ne sevdalar sarar
sarmalar !!!

Mahfuz ve mahkum sevdam 
Sessizce açar her gün
 gecenin göz kapakların da !!!

Gelinliğini giydin giyeli
 hep hapsettim seni bembeyaza 
 Ve işte öylesine
 temiz kaldı sevdamız da !!!


( Kara Üzüm Gözlerin.. Hep Özlerim ... başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 26.05.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.