Bedeni ile, maddiyatıyla değil ; duygularla gelinse !!! Bir kaç dakikaya değil; ömrümlere ,insanlıklara  mahkum etsek birbirimizi!!!!
             Deste deste bankonatlar oltanın ucunda . Yakalayalım derken; avlanmak hiçten yere !!! Para bürümüş gözlerimizin önünü.. Haberimiz yok,farkında değiliz attığımız adımların.. Bir de bakmışız düşmüşüz çukurlara... Anaforlar da yutulmaktayız ha bire  !!!
             Doğa ; vurur,sallar,sel olur,alır götürür ve ya isterse eder yerle bir herşeyi... Bırakmaz taş taş üstünde !!! Amenna !!!
             Ya biz ??? Kimiz biz ?? Neyiz ??? Şu cürümlerimize bakalım !!! Sabıka kayıtlarımıza !!! Yuh olsun.. Yazıklar olsun !!! Akıllı olalım, insan olalım insan !!!!!! 
            Gardımızı alsak da bir boksör gibi; hayatın salvoları karşısında abandone ve bir gün nakavt olmaktan kurtulamayacağımız ortada iken.
           Şu kadar, bu kadar RİCHTER ölçeğinde vurur beş on saniye; olan olur biter !!! Ya bizler ; her gün, her an durmadan ölçümsüz richterlerle hırpalar dururuz birbirimizi nedense !!!!
            Saygılar çekilmiş kuytulara.. Sevgiler, yerle bir; hak getire .. O bunun; bu onun hazırlamakta kuyusunu...Çelme hazır her an; uzatmış ayaklarını beklemekte.. 
             Onun var; benim neden yok.. Oyun üstüne oyun.. Sahtekarlık asıl meslek; dolandırıcılık,hile hurda ve ne varsa bu dünya' da !!!
             Maskeler yüzler de takılı çeşit çeşit.. Profesyonel oyuncu herkes !! Yükselmiş onca alışveriş merkez !! Hep bana , al  yine bana , rabbena !!!
            Yokluyor, sinyal veriyor onca felaketlere.. Derdimiz hala ceplerimiz de.. Nerede o temiz vicdanlar, sevgi dolu yürekler nerede ?
             Gelin ; her gün yemeyelim birbirimizi !! Oyun içinde oyun; ne gerek var bu kadar senaryo ya.. Gaddarlığa,rezilliğe.. Bakın işin sonuna !!!



 koydular
     tabutuna
       yatırdılar
         musalla taşına...

ah insan oğlu
    neler gelir başına
        geride kalanlar
           yasında ...


Darısı
    daima
       kalanların 
         başında !!!


                                       Usandım.. Yoruldum.. Galaksi Konseyi ile pazarlık halindeyim. Şöyle tertemiz,yaşanası bir yıldız arıyorum !!! 
                                       Haberiniz olsun !! Rezerve yapılır !!!
( İnsanlık Aleminin Richter Ölçeği !!!! başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 24.05.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.