Az önce burası dahil kanaatimce en ciddi olan

 dört edebiyat paylaşım sitesi dolaştım


 

Tahminen yaklaşık toplam  üçyüzelli adet civarında şiir paylaşılmış

  siteler şevkimize dar


 

Temaların yüzde altmışının aşk meşk , otuzunun din iman kitap  olmasına

zaten dünden alıştım


 

Bakiye yüzde yedi sekiz Soma Cinayetleri

ve

 onbeş  tane gibi Ondokuz Mayıs konusu var



MCU




 

Bugünün bağımsız Türkiye Cumhuriyeti Devletinin İstiklal Savaşının miladı olduğunu bilen tüm dostların bayramını kutlarım. Yeni İstiklalden bahis eden kelle sayısının bir önemi  yok benim açımdan.

 

Saygılarımla,

Mehmet Çağatay Ünlütürk


Atatürk evvela bir asker idi ve Türk Silahlı Kuvvetleri misyonu stratejik konumu itibariyle fevkalade önemi haiz dünyanın en seçkin ordusudur, "ordusuydu" değil, ordusudur. Yalan, dolan, üç kağıt ve namussuzca hilelerle içeri atılan tüm onurlu ordu mensuplarının bayramlarını da kutlarım, attıkları her adımın helali hoş olsun. Paralel muhabbetlerini de dağdaki çoban yemiyor.

( Atatürk Tek Liderdir başlıklı yazı MCU :) tarafından 5/19/2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.