Kimimiz ilk görüşte aşka inanır kimimiz inanmaz. İki yabancı arasında nasıl büyük bir bağlılık doğar diye sorgular dururuz, ama şu bir gerçek ki aşk insanın doğasında var, illa daha önceden karşılaşılmış birileri olacak diye bir şey yok. Aşk öyle enteresan ki bu güne kadar tarifini yapabilen bile olmamış olamamış, çünkü aşk tarifi olmayan ancak yaşanıldığında anlaşılan ama yinede anlatılamayan bir olgu…
İlk aşk, ilk heyecan hiç bir zaman unutulmaz en şiddetli şimşekler çakar insanın yüreğinde, en büyük depremler olur gönlünde, anlam veremez çevresinde olup biten onu ilgilendirmez hiç, sadece onun için aşk vardır çünkü dünyanın en enteresan ve en tuhaf şeyini tatmıştır artık vazgeçemiyordur…
Aşk tarifi olmayan bir olgu, herkesin tatması gereken bir lezzet ve yine ilginçtir ki kimsenin bu gerçeğe sıcak bakmaması savaşını kazanma hadisesi ve aşk her an kaybetme korkusuyla yaşamanın ta kendisi.
Aşk...
Öyle olmalı ki...
Gülümsetebilmeli seni, çekip gittiğinde.
Acılara değil, yaşanmış o çok özel anlara teslim olmalı insan gidişinin ardından. Gözlerde bir ışık olarak kalabilmeli. Ve dudaklarda hafif bir tebessüm...
"Çok güzeldi, yaşadım, yaşadık", diyebilmeli.

Hiç beklemediğin anda geliveren, ve ergeç gideceğini bildiğin bu harika yaşanmışlık pişmanlık olmamalı anılarında.



Sen bir yer de, ve O çok yakınında ama uzaklarda olsa bile, ve sen asla bir daha onu göremeyeceğini, gözüne bir muzip, bir öyle... romantik bakamayacağını bile bile... kalbin bir buruk ama değişik bir sevinçle atabilmeli.

Bir kuşun kanat çırpışında heyecanlandırabilmeli seni, bir daha birlikte hiç bir kuşun kanadını göremeyeceğin sevgili. Birlikte belki bir çiçek koklama vaktinin bile olmadığı, ama dünyanın tüm çiçek kokularını sana duyumsatan sevgili...



Gittiğine yanmamalı, gelişine sevinmelisin aslında.
Sana yaşattığı her an'a ve yaşadığın her hızlı kalp atışına minnetar kalmalısın.
"Şimdi nerede, kiminle?" soruları yerine, "Şimdi mutlu olmalı..." diyebilmelisin ve asla kıskanmamalısın mutluluğunu.

Hoş bir tebessüm olarak kalmalı dudaklarında...

Güzel di... düşüncende, O'nun da "güzeldi" dediğini duymalısın...

Aşk böyle olmalı...

Çünkü yaşadığın aşk'tı...
Ve aşk sonu olmayan bir sonsuzsa... anımsadığında, "Güzel di..." dedirtebiliyorsa...

Ve aşk... ansızın... her an heryerde...

 

( Aşk Üzerine Karalamalar. başlıklı yazı şiirinprensi tarafından 16.05.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.