Ben dilencilere para vermemeyi tercih ederim çünkü onları çalıştırdıklarını düşünüyorum. Dilenciler bizden aldıkları paraları, onları çalıştıranlara götürüyor ve o vicdansızlar da para kazanmak için daha fazla insan dilendiriyor bence. Böyle düşündüğüm için de dilencilere: "Allah yardım etsin" deyip yoluma devam ediyordum, bir kaç gün öncesine kadar... Spor salonundan geliyordum ve çok yorgundum. Ayaklarımın sadece beni eve götürecek gücü vardı. Ellerimin ise cebimden çıkmaya hiç niyeti yoktu ama; karşımdan gelen bir dilenci ellerini açıp; Allah seni sevdiğine bağışlasın dedi. Benden hareket gelmeyince de devam etti. Ben durdum, bir an düşündüm ve olur mu olur dedim arkamı döndüm. Dilenci bana bakıyordu kafamla işaret ettim. Yanıma geldi. Bir ekmek parası verdim ve dua ettim, dilencinin dileğinin ve sadakamın kabul olması için. Ertesi gün ise sadece bir kez görüp aşık olduğum, sesini dahi duymadığım sevdiğimle tanıştım. Bana bağışlanır mı dilenciye ekmek parası vermemle alakası var mı bilmiyorum. Tek istediğim onun da beni sevmesi. İnşallah dilenci de bir an önce dilenmekten kurtulur ve insan gibi yaşamaya başlar. 
( Allah Sevdiğine Bağışlasın. başlıklı yazı tunga10 tarafından 10.05.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.