Aşk mıydı Yağmurun Nedeni?

 

Bence yağmur; insanların gözyaşlarının birleşip, toplu halde boşaltılmasıdır. Büyük hayal kırıklıklarının, en efsanevi aşkların bitişini yada en sevdiğin kişinin ölümü… Bilmediğimiz milyonlarca sorun, üzüntü… Bu liste uzayıp gider.

 

Hiç sordunuz mu kendinize en çok yağmur neden sonbahar mevsiminde yağar diye?

 

Bulutların sonbaharda daha geniş alanlara uzanabildiği için yada sıcak havada su buharlaşması ve yoğunlaşmasının fazla olması falan değil. Alakası bile yok. Bunlar sadece bilimin uydurması…

 

Yağmurun yağmasının ilk nedeni aşktır. Düşünsene mevsimlerden ‘’yaz’’ Günlük güneşlik. Her yer aydınlık. Eve kaçta geldiğinin hesabı yok. Tatil desen zaten ayrı bir sevinç kaynağı…

 

Peki ya sonra?...

 

Mevsimlerden ‘’sonbahar’’. Havada ayrı bir kasvet var. Üzülmek için yer arıyor. Sonbaharın sevgilisi ‘’yaz’’ ellerinden kayıp gitmiş. Üstüne birde sen sevdiğinden ayrılıyorsun. Çok  ağlıyorsun, ağlıyorsun, ağlıyorsun… Senin gibi kaç kişi ağlıyor. Gözyaşların hepsi birikiyor. Sonunda yağmurları yağdırıyorsun. Senin sayende. Her damlasında sen varsın, her damlasında sevdiğin var, her damlada hayallerinin yere çarpıp, toprakla buluşup aktığını görüyorsun.

 

Sadece yağmurun nedeni değildi AŞK.

Her şeyin nedeninde aşk vardır.

Atomun parçalanmasında bile…


Siz mutlu oldukça yağmurda daha az yağacaktır. İnanın bana…

senin için... 

DEYRAN AYDOĞAN


 

( Aşk Mıydı Yağmurun Nedeni başlıklı yazı deyran tarafından 24.04.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.