DURUŞMA' notları- I

DURUŞMA..

HAKİM SANIĞA SORUYOR:
- Osman anlat bakiiim neden öldürdün karını ?.
- Valla hakim beeeğ,ben tilevizyon seyretmeyi bek bi severim..
- Eeee ?! Ne alâka ?.
- Annadıyım hakim beeeğ..Şimcik ben tilevizyonun karşısında çitos-mitos
bişiler yerikene,bahıyom ALLAH’ın her bi günü bi gadını boğazlayıp öldürüyollar..
- Evladım sadede gel,karını niye öldürdün ?!
- Annadıyom işte hakim beeeğ.Ben garımı çok bi seviyom..Ondan sonacıııma
- Evladım niye,niye öldürdün o çok bi sevdiğin karını ,onun anlat sen !..
- Ben yaşlı bi adamım,deyzemin kızı olur garım ..Anşa’yı malları ele git-
mesin felan deyinen bağa nikah ettiler..O zaman ben 43 ümdeyim Anşa da eh işte ,

olsa olsa ben diyim 12 sen di 14..falan..


- LA HAVLEEE ! OĞLUM NİYE ÖLDÜRDÜĞÜNÜ ANLATMIYORSUN !..
- İşte hakim beeeğ,bigün bu garı bağa ” Gocacııım bağa heç fantezi,neyin yapmıyon..” felan dedi..
- Eeeeeee !..
- Eeesi işte hakimim,bahtım garı ırısbı olmuş..Gerisini de zaten hatırla-
mıyom..Pişmanım hakim beeeğ..
HÜKÜM:
- Yaz kızım,sanığın kendisinden 30 yaş küçük karısını çok sevdiği,Ayşe’nin kocasından münasebetsiz isteklerde bulunduğu,TV.dizilerinin de etkisinde kalarak sekiz yerinden bıçaklayarak ölümüne sebebiyet vermiş olduğu ve pişmanlık duygularıyla dolu olarak,boyun kırıp,kanlı gözyaşları dökerek nedamet getirdiği anlaşılmakla,….Kanununun,….madde ve …bendinin,..
fıkrasında göre Oniki yıl hapisle cezalandırılmasına,ölen karısın da
kocasını aşırı tahrik etmiş olması sebebiyle cezasının …fıkrası gereği üçte
ikisinin indirilmesine,…kanununun …maddesi hükmünce başkaca sabıkası bulunmayıp,duruşma esnasındaki İYİ HALİ de gözönüne alınarak ,ayrıca da
damda kaldığı iki yıl onsekiz günlük tutukluluk süre de dikkate alınarak salıverilmesine.Oy birliğiyle karar verilmiştir.
- YAŞASIIIIN EDAAAAALEEEEETTT

( Emekçi Kadınlar Günü Ymüş... başlıklı yazı CEM SULTAN tarafından 10.03.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.