****Ne yaparsın bensiz şimdi .. Kim örter üstünü.. Açsındır; kim doyurur seni.. Üşüyorsundur !!! Hadi gel bebeğim; ısın bende ve doy tıka basa !!! 

*****Sen bir bebeksin..Benimle şımaran,gülen,bağıran,beslenen !!! Büyüme emi sakın ha !!! 

******Gel veya gelme !!! Fark etmez ki .. Sen nasılsa hep bendesin !!!

*******Vallahi çek git be !!!! Hatıralarımı götürecek halin yok ya !!! 

&&&&&  Gönlümün sahibesi !!!! Kiracım değilsin ki mehil verip; tahliye davası açsam !!! İkamet edersin de ; çıkar gidersin de !!!

&&&&&& Allah'a şükürler olsun gözlerim iyi görür !! Ama neden senden başkasını göremiyorum ki !!!! 

&&&&&&& Korkularım beni attı dipsiz kuyulara;karanlıklardayım !!! Haydi at ipini çek yukarıya ; aydınlıklara !!!
.
&&&&&&&& Anlatamadıklarımı artık serbest şiirler ve hicaz makamında şarkılar anlatacak sana !!! 

******** Açılırken ufuklara gönül limanım dan; rıhtımda sallanan benim mendilim !

******** Her gidişinin ertesinde izin verdim ya dönüşlerine ; ondan senin arsızlığın !!!

******Benim enstürümanımla eşliğim olmasa; sesini kim dinler !!!! (

******senli veya sensiz nasılsa geçip gitmiyor mu bu günler ? O halde gittiğinde kederlere dost olup; günlere küsmek niye !!!!

******Hüznün fırçası ellerinde gecenin... Tuvallere dökülenler ne hazin !!

**-*** Sevdamı saçlarında örüyorum !!! 

***** Bir solukta nefes nefese veya sindirerek okuduğunuz hikayenin satırları bir gün bitecek ve unutulacaktır.

****** 7 harika şey : "görmek,duymak,dokunmak,tatmak,hissetmek,gülmek, sevmek !!!!!! "... Topladım hepsini bir araya yumak gibi; eşittir dedim ve yazdım karşısına senin ismini !!!!! 

****** Geceler gibi siyah ve uzun kirpiklerin ; adeta gerili yay gibi oklar atmakta gönlüme !!!! 

***** Sokağa çıktığım da ; kendimi evde bırakıyorum !!!!

****** Ben bu sevda şarkılarını sevmiyor ve kıskanıyorum !!!!. Çünkü; seni anlatıyorlar hep kadınım !!!


******* Alfabenin harfleri yetersiz; seni anlatmaya !!! 43 yıldır hep eksik kaldı anlatmak istediklerim cananım,kadınım.. Ama yaşadık değil mi ? İyi de ; kötü de !!

****** Sanki bütün işim gücüm sensin !!! Yıllardır hiç yorulmadım !!! 

***** Tadımlık değil benim sevdam..Ne de senin bir tanem !!! Öyle olsa aç kalır; bu kadar yıl yaşayamazdık !!!

***** Şu koca yüreğimde bir sen varsın !!! Hiç boş yer yok !! Öylesine doldurdun ki yıllardır !!!! 

***** Düşler; aldatmaca !!! Hayaller; angarya !! Yaşam;hikaye !!! Aman be !!!


 &&&&&& Hasret benim alışkanlığım..Her yanımın yarımlığı ondandır !!! Büyüyorsa yüreğimde sevdalar ; ne fark eder !!!

&&&&&&& Kopardın , kırdın dallarımı !!! Şimdi hangi dal da tüneyeceksin bakalım !!! 


&&&&&&&& Gözlerinde gördüm yarınlarımızı !!!

&&&&&&&&&&& Bakışlarındaki o harika gülüşlerin ; kanayan yaralarıma pansumandı adeta !!!




      
( Heybemdeki Sevda Birikintileri --8 ---- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 3/9/2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.