Anlatamadıklarımı artık serbest şiirler ve hicaz makamında şarkılar anlatacak sana !!! 


yıllardır ikamet etmektesin
gönül konağımda
hadi anladık
kira vermiyorsun da
neden kırıp döküyorsun

ya tamir et
ya da çek git 
terk et köşkümü

Açarım bak inadına
tahliye Ve tazminat davasını 
görürsün sonra gününü !!!

 
*****senli veya sensiz nasılsa geçip gitmiyor mu bu günler ? O halde gittiğinde kederlere dost olup; günlere küsmek niye !!!!

*****Gel veya gelme !!! Fark etmez ki .. Sen nasılsa hep bendesin !!!


*****seninle gelen hiçbir şey; geçip gitmedi !!! 

*****Ölüp gitmek kolay da ; her gün ölü gibi yaşamak yok mu !!! 

***** Bizimkiler boş şeyler !!! Artık senin ,benim söylediklerimiz mülga !!! Alın yazılarımız yürürlükte !!!



Ağır Cezalık benimki
Aç davanı mağdurem
Çok sevmek suçum
istesin savcı idamımı
artık mülga nasılsa
idam cezası.

Kalır geriye 
en kabadayısından
müebbet 
kalem kıracak değil ya !!!


*****Anlamadım gitti... Seni unutmamam için her şey üstüme üstüme geliyor !! Şarkısı,türküsü,şiiri,tablosu,filmleri anlaşmışlar sanki; senden bahsediyor hep .. Organize çöpçatan çetesi sanki !!!!

*****Allah'a şükürler olsun gözlerim iyi görür !! Ama neden senden başkasını göremiyorum ki !!!! 

*****Benim hayallerim, umutlarım delikanlıca !!! Olur, olmaz !!!! Paşa gönülleri bilir ... Canları sağ olsun !! Eyvallah etmem !!! 



SEn ne geçimsiz
Çirkef
cadoloz
dediğim dediksin !!!
Belki de 
Ondandır 
seni sevişim! 

Umurumda değil
Topun,tüfeğin
İstersen al eline
otomatiğini
sırala kurşunları
Ölmem !!!!
Ölümüm sadece
gözlerinde !!!!



"... Zamanla azalırmış sevgiler !!! "... Ben neden hep kuralları alt üst edenim ki ? Ne azalması be ; benim sevgim her gün dahada artmak ta ya !!!!

( Heybemdeki Sevda Birikintileri --6-- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 2/15/2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.