1 Yaşam Heybemde Birikenler - 10--

 *****   Sevgi ile dolu kadehinizi sek içmeyiniz !! Saygı katın !! İçimi daha kolaylaşır ve keyif verir !!


****     Her şeyi büyütün.. Çocuk, sevgi,saygı,mal-mülk !!! Ama nefret ve kini asla !!! Ondan kurtulamazsanız boğulur,küçülür gidersiniz !!!


*****  Gönlün en baş mezesi sevgidir !!! Sofranızdan eksik olmasın !! 


***** Viranelere değil; içindekilere bakınız !!! 


***** Şarkılar,şiirler,methiyeler,canım,bitanem,hayatımlarla laf cambazlığında onure edilen kadınlarımız !!! Bizlerin önüne geçtiğinizde neden sizleri hazmedemiyor ve taşıyamıyoruz ki !!! 


***** Kimimiz sesin masallarına sevdalı.. Koyunlarında sözcükler ,şiirler getiren... Kimimiz umut işte düşüncelerde geliştirilen !!! Kimimiz göğüslerde büyütülen ; bebek gibi !!! Zaman zaman sevdalara tutsak,esaret yaşayan;yaşatan !!!


***** Kızmak ve kırılmak !!! Kızgınlıklar geçer giderde, kırılmışlık varsa tamiri çok müşkül bir olgudur !!


***** Ağlamaktan utanmayınız.. Akan her damla; gönüle ferahlık ve huzur getirecektir. 


****  Ben bir hayal ve umut hamalıyım !!! 


****  Kimseyi avuçlarınızda tutamazsınız !!!! Kayıp gidecektir eninde sonunda !!! 


***** Aileniz dışında ; hiç kimsenin yaşam tarzlarının sorumluluğunu yüklenmeyiniz !!! 


****  Vallahi çek git be !!!! Hatıralarımı götürecek halin yok ya !!! 


***** Yaşlıların; gençlerle tam mutabakat içinde olmaları çok müşküldür. !!


**** Her ayrılışlar da ; söylenememiş o kadar çok şey vardır ki !!! Hep içimizde uhde olarak kalmaya mahkumdurlar !!!


***** Hayatınızdan çıkardıklarınıza veya çıkanlara mendil sallayınız !!!


***** Artık açılmayacağım denizlere her gece !!!! Yakalamaya çalışmayacağım Özlem'leri yırtık sökük ağlarımı serip te !!!


***** Birinin hayatında her şey veya her şeyi olmaya kalkmayın !!! " Her şeyimsin !!" derse de asla aldanmayınız !!! Çünkü; kişi sadece bir rol oynayabilir hakkı ile !!!! Diğerleri için makyaj ve maske gerekir !!!!!


***** Ne kadar kumarbaz olursanız olun; her zaman düşeş atamazsınız zarınızı !!!


***** PARA denilen meret ; en çelimsiz ,zavallı insanı bile güçlü kılar !!!

***** Gençler; büyüyüp,güçlendikçe ayrılık çanları kulakları çınlatmaya başlayacaktır !!!! 


***** Bakmazsan bakma !!! Giderim deniz kenarına !!! Dalgalarında gözlerin var nasılsa !!! Hırçın ve sert !!! 


***** 7 harika şey : "görmek,duymak,dokunmak,tatmak,hissetmek,gülmek, sevmek !!!!!! "... Topladım hepsini bir araya yumak gibi; eşittir dedim ve yazdım karşısına senin ismini !!!!! 


***** Son demlerinde ömrünüzün; çok sevdiğiniz bir varlığı görmemeniz için çeşitli bahaneler ürettirenleri Allah'a havale etmek; beddua ve muhatap olmaktan çok iyidir !!! 


***** Şefkat,sevgi ve merhametinizle ; o kadar emek ve sarf edilen zamanda birini ıslah edememişseniz ; gitmesine derhal izin veriniz !!!


***** Umurumda değil !! Ayrılık varsa var !! Nasılsa vakit dar !!! 


***** Bir solukta nefes nefese veya sindirerek okuduğunuz hikayenin satırları bir gün bitecek ve unutulacaktır.


***** Güle güle dostum HÜZÜN !!!! Artık seni hayatımdan çıkarıyorum !!!


( Yaşam Heybemde Birikenler - 10-- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 10.02.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.