Kraliçe olsam diyorum; 


 Bir peri masalına konu olup Güzellikler  ülkesine gitsem diyorum  ve ipek saten lerden elbiseler giysem naz ederek terzilerime,altın sırma işletsem mutfagımda türlü lezzetler beni beklese Oh ne güzel bir hayat ya bu kime nasip olurki ? ve elimde bir de sihirli değneğim olsa kime uzatsam sihirimdem sihirlense bende yan gelip yatsam,  seyri sefa ile ne güzel olurdu değilmi? hayale bak yahu...

 Ben bocalıyorum  sanırım varmı böyle bir hayat acaba? 
 nedenmi dediniz ?  
 Cevap;  çok bunalmışımda da  bu hayattan ondan. 
 canım eşkili üşkülü goruk istiyor . 
 Neden çok şey istediğimi sormadınız bana ; çok şey sadece hayalımdi , ben azla yetinmek istiyorum sadece huzur istiyorum 
 Çünkü azı beğenmeyen çoğu bulamazda ondan  bocalamak sadece düştü düş.  güzel günler sadece Kraliçelerin ve Förs Leydilerin olsun. 

 Sağlıcakla, 

 Leyla Yıldırım (Leylican)
( Kraliçe Olsam Diyorum başlıklı yazı LEYLİCAN tarafından 28.01.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu