1 Heybemdeki Sevda Birikintileri--2

*****  Surlarla çevirip ,diktin aşk sancağını yüreğime !!! 

 

*****  Gönül sarnıçımdan sızan damlalar bile giderecektir sevgi kuraklığını !!


*****  Hep kurulu ve açıktır gönül sofram !!! Tüm aleme yeterde artar sevgi mezeleri .. Hem de bedavadan, beleşten !! Buyurun; sizlerde gelin !! 


*****  Onlar " Gönlüm sarhoştur.. Yıldızların altında !!" diye söylerler şarkılarını .. Oysa ;yıldızların üstünde idik biz yıllardır ..Neden bir şarkı bestelemedik ki ???


*****  Dondurucu soğuklarda bile öylesi vardır ki suratıyla; kimisi de teni ile ısıtır insanı.. Ama en muhteşemi her şeyi ve haliyle yüreğinizi ısıtabilendir !!!! 

*****  Kanatları var benim kablumbağa'mın !!! Yuvası hep yine sırtında ... Onca yükle uçar da uçar yıllardır !!! Sen tapılası kadınım !!! 


*****  Yüreğim sevgiden sımsıcak !!! Gel hadi ; ısın sende !! 


*****  Ne şiirler,ne besteler yetersiz seni anlatmaya !!! Ne yapsam,ne etsem de anlatabilsem bilmem ki !!!


*****  " Seni uzaktan sevmek,aşkların en güzeli !!"... Ya git işine be bestakar efendi !!! 


*****  Yaklaşma !! Kal öyle !!! Eller yukarı !!! Seveceksen öyle sev bakalım delikanlı isen !!! 


*****  Verme, al !!! Koşma,koştur !!! Yalvarma ,yalvart !!! Ölme,öldür !!!! Bak o zaman sana ne diye sesleniyorlar !!!


*****  Ben bu bitimsiz sevdayı,bağlılığı, birliktelik davasını;yüreğime,hayatıma yükledim !!! Hiç bir yerlere namertçe gitme hakkım olamaz !!

 

 

( Heybemdeki Sevda Birikintileri--2 başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 28.12.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.