Aklımda kelimeler birikiyor... Düşünceler... Hepsini toplasam Koca bir orman oluşturur da dilime düşenler bir yaprak bile etmez... Bu durumda olan sadece ben değilimdir herhalde... Gözlemlediğim kadarıyla aynı durumda olan bir sürü insan var şu dünyada...
Yazarak konuşurum ben, düşünerek varım ben. Kendime dışarıdan baksam, havada uçuşan ama görünmeyen toz taneleri gibiyim. Ne hayallerim ortada ne de fikrim... Beni eleştirenlere çok kızmıyorum sonuçta beni tanımıyorlar... Tanıdıklarını sanıyorlar oysa benimle ilgili bildikleri dilimden çıktığı kadar... Ama dedim ya dilimden çıkanlar bir yaprak etmez... Beni tanımak yıllar ister sözler değil... Ben aşık oldum mu bunu belli etmek isterim mesela... Sözlerle, hareketlerimle... Öyle açık bir insan da değilim utanıveririm, hislerimi dile dökemem... Bu yüzden tanımıyor ya insanlar beni... İçine kapanık biriyim işte beceremiyorum pek... Becerebilsem duygularımı açıkça yansıtmayı, kim bilir neler değişecek hayatımda, içimde, bende...
( İçimdekiler Orman Olur Da... başlıklı yazı İsa Baştürk tarafından 4.12.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.