******************************************************************************

                        

*** Bir varmış,bir yokmuşla başlar ya masallar !! Bırak masallara düşmeyi ve yaşamayı !!! Sen ve ben ; kendi romanımızı yaşayıp ,yazalım hadi gel !!


*** Beyhude çabalama; sen bana geç kaldın !!


*** 42 yıldır beraber yürümüşlerdi hayatı her halde... Tartışmaya başladılar.. " Allah beni senden sonraya bırakmasın" dedi biri, papağan gibi tekrarladı diğeri.. Gittikçe arttı şiddeti tartışmanın.. Bir orta yol buldular sonunda.. İkisi birden " Allah'ım sen bize; birbirimizin yokluğunu gösterme !!".. Muhteşem bir temenni !!! Yürekten " AMİN !!" denir sadece !!! 


*** Yıllardır senleyim ya , kocaman bir SEN yarattın yüreğimde , nefes alış verişlerimde !!! KURBAN olurum sana KURBAN !!!!! Bu gün arefe ya; hatırlatmak istedim işte..


*** Gönül ipinde asılı onlarcası..Silkele bir ben kalayım hadi !!


*** Sen varsın diye tutunuyorum hayata !! Sakın gitme bırakıpta beni ;bir yerlere !!! 


*** Sen ne büyük armağansın ; esir aldın günlerimi !!!


*** Rüyalarıma girersin diye uykuya hasret kaldım !!


*** Geç sen o söylediklerini; yazdıklarını !!! Yazmak kalem kağıtla,söylemek dudaklar arasında kolay !! Ya icraat nerede ??


*** Üşüyorum... Yetmiyor ısınmak için çift battaniyeler yorgan üstünde.. Gel !! Üşüyorum işte.. Isıt beni solukların da !!!


*** Ben olmazsam sen ; sen olmazsan ben olmazdık !! O halde bu afra tafralar neden ki 


*** Ne zaman bir yerlere gitsen başlar orada soğukluğun !!! Kâr,buz,fırtına ile dönersin ellerinde !!Her şeyin doğal olanı makbuldur; erime sakın !!! Öyle kal buz gibi ve soğuk !!! Klima havasını sevmem hiç bilirsin !!! 


*** Öyle bir bakıyor ki etrafa ; ok gibi yayılıyor kirpikleri gözlere !!


*** Gittiniz !!! Yüreğimde müthiş bir yük sevgi dolu !!! Buğulu şimdiden gözlerim !!! Ha geldi ,ha geleceksiniz diye !!! 


*** Biz göçüp gittiğimiz de faniliğe ; nasılsa komşu oluruz ve sevdamız ebediyette dolanır durur boynumuz da... !!


*** Güneş doğuşun sabaha gerekçelemek te !!! Ya ben sana deli divaneliğimi neye bağlamalıyım ki !!! 


*** Bakamıyorsam gözlerine; korkaklıktan değil !! Alışkın değilim esarete !! 


*** Avuçlarında yangınlar var .. Tutamam ki !!


*** Girdaplı gözlerine bakmaya görsün insan; anaforlarda boğulur gider !... 


*** Islanmak istedim sırıl sıklam az önceki yağmurda !!!" Bakın !" demiş ; " ne hale düştü garibim,ayrıldıktan sonra !!".. Gelin,güvey olmuş aklınca !! Ulan yağmurda dolaşmak benim tabiatımda var oysa !!!


*** Bu aşkımızı gel bir dar ağacında asalım !!! Ve sonra gökyüzünün maviliğinde birer cellat gibi uyuyalım !!! 

 

*** Sen nasıl bir şeysin ki...? Uzaklaştıkça başka diyarlara ; daha çok seviliyorsun !!! (


*** Metoroloji tahminlerine göre; hava sıcaklığı 10 derece düşecek miş !!! Desene benim içim daha çok ısınacak sana sarıldıkça !!!


*** Bütün gün beynimde , yüreğimde ve ruhumdasın.. Yoruldum !!! Geceleri bari rahat bıraksan ya .. Dinlenirdim !!! 


*** Ben masallar da ,efsanelerde yaratılan kahramanları tanımam,bilmem,emsalde almam !!! Gerçek hayatta kendi sevdam yerle bir eder onları.. O kadar !!

 

*** Sen insanın iradesini öldürür; esir alırsın !.... 

( Heybemdeki Sevda Birikintileri başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 15.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.