1 Bir Katil Seç
  Hevesim değil , sevesim kaçtı...


Her insanın hayatından bir aşk rüzgarı geçmiştir elbet. Kimine çiçekler , hediyeler sunmuştur,Kimine dikenler , hüzünler. ..
 Ne çiçek alan kıymetini bilmiş , ne dikeni batan şükretmiş , Günümüzde aşk öyle bir duruma geldi ki; İnsanlar aşk-ın ne kadar kudretli bir duygu olduğunu biliyorlar.  Kendi basit hikayelerini aşka sığdıramadıkları için, Aşkı kendi basit hikayelerine sığdırıyorlar ve adını aşk koyuyorlar... belki de yalnız romanlardaydı mevlaya götüren , öyle asırda bir görünen , sonra yıllarca dilden dile insanların merkezine düşen...


oysa karşılıksızdı aşk, hiç bir beklentiye yer yoktu. yalnız yüreğin vardı , onun yüreği yoktu. yalnız sen vardın aşkın merkezinde. Ben onu seviyorum ama oda beni sevsin düşüncesi düpedüz aşkla alış veriş gibiydi ,
duygu satın almak ve satmak ;   
sen onu kendin için sevmişsin ama hala aşkın derdindesin , sırtını dönerse, ya bir kalemde silersin yada Gözyaşı eşliğinde beklersin. Oysa yandıkça serinlemeliydin , yandıkça kül olmayı unut , köz olmayı bilmeliydin. Her acı bir tebessüme yelken açmalıydı. Evet, insan bir ateş olmalıydı . Ve ateş muhakkak bir gün, okyanusa kavuşmalıydı, söneceğini bile bile...

İçimizde büyüyen koca bir ''ben'' vardı biz olmayı engelleyen.Ve beşeriydi aşklarımız.Bedenle büyüyen , bedenle ölen...
ve yavaş yavaş soyutlanarak ilahi aşka bir basamak olduğunu unutturup şehvete sürükleyen bir kaybedişti yaşadığımız..
Ben doğduğumda ölüydü aşk , öldüğümde doğacağından da umudum yok...

Şimdi herkes bir zanlı arıyor, aşk-ın katili kim? aşk öldükten sonra bir önemi varsa , o katil benim.Gözümü bile kırpmadım öldürürken . gözlerinin içine bakarak vurdum yüreğinden..
 Son sözüydü , 
''sırtımdan vurmanı beklerdim''
''Neden?
''çünkü insandın sen , insan...



                                                                 Aşk eğlendirmeyen bir şakaydı...

                                                       
       Halil Uzuntaş
( Bir Katil Seç başlıklı yazı Halil Uzunts tarafından 1.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.