1 Adalı Bir Kız , Çok Sayıda Hassasiyet Ve Atom Bombası
[if gte mso 9]>


 

Atom bombası ,”Ağlayan  tek bir çocuktan “değerli midir veya “ Gülümsemek “kaç el bombası değerindedir ?

Değerleri biçildi ,

Akdeniz’in kumsalında  güneşlenen , kurşun yanıklı , siyanür bronzluğunda bir “Adalı Kız” ,

Güneş gözlükleri “dolar “ değerinde , değerleri maddiyat maneviyat arası …

 

 

 

Değerler biçildi ,

Bir dolar Akdeniz’de “su “değerinde ,elli dolar ise Akdeniz’in kimyasal savaş hali ..

Bir dolarlardan elli dolar , elli dolardan koca bir savaş.

 

Akdeniz’de küçük hayalleri olan “Adalı Kız “  hiç düşünmedi  gökyüzü nasıl yere çakılır diye ?

14  yaşında Hiroşima’da değildi ,14 Yaşında Alman Ordusu Polonya’ya girerken orada yoktu .

14 yaşında Saray Bosna’da tecavüz edilen ve öldürülen kızlarla hiç tanışmamıştı ,

14 yaşında Manisa’da İşkence odasında hiç olmamıştı , tanık olmamıştı işkencenin kadınlı ,erkekli kısmına .

14 yaşında Akdeniz’de güneşleniyordu ,tepede güneş ,tepesinde” SARİN GAZI “ ve  bombalar ..

14 yaşında Nazım Hikmet şiirlerini okumasını bilmeyen ancak “mavi gözlerindeki korkuyu “ bilen “Adalı Kız”  misafirdi artık ölüme .

14 yaşındaki “Adalı Kız’ın değeri biçildi dolar karşılığı ,ucuz ölümler çirkefliğinde ..

 

Bir el bombası 20 Dolar , Sarin Gazı Akdeniz’de oksijen niyetine , her şey dahil  fiyatına ,

Hassasiyet ile ,

“İnsani Değerlere “

 

( Adalı Bir Kız , Çok Sayıda Hassasiyet Ve Atom Bombası başlıklı yazı #Garipçi tarafından 19.09.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.